جو جو جز جیک جیک مگه چیز دیگم میگه

ای که دور از من در یاد منی  

با خبر باش که دنیای منی 

شادیت شادی من 

غصه ات غصه ی من 

قلب من خانهی تو 

خانه ی تو قبله ی من 

ممممممااااااااچچچچچچچ الهی من قربون پیشیم برم نفس منه.دیشف خوابیدم تو بغلش صب دیدم رو تخت خوابگاشم لامصب انقدر بغلش حال می ده آدم هیچی نمی فهمهفدای تو بشم من الهی.پیشی سینوزیتم عفونیده دارم آنتی بیوتیک می خورم اما دیگه از این همه بی کاری و الافی و خواب خسته شدم.گفتم از فردا خدا بخواد می خونم.کاش این سری که اومده بودی کتاب فیزیو  می گرفتم روز آخر یادم افتاد به مامان دوفتم مااااامااااااان برم دم خونشون بگیرم گفت دختر چشم سفید بشین سر جات نگفتا خودم می گم  اما بیام تهران ایشالله یه سر حتما به انقلاب بزنیم.اما تو هفته سه روز می خونم فیزیو ۳ روز بیو جمعم تست.ببینم به کجا می رسیم دیگه.من طاقت ۳ سال دوری از تو رو ندارم هههههممممممم.فدای تو بشم من.امشب خانواده ی شوهر عمم میان عیادت بابا چون جمعست ممکنه خیلیا سر بزنن.حال عمومیم بد نیست یه دورست دیگه ۱ هفته یا بیشتر باید بگذره.نفسم می ری فرود گاه کلاه و ضد آفتاب یادت نره ها.قربونت برم نگو نه ایشالله یه روز روزی خودمون باشه.پیشییییییی دلم می خواد وقتی ازدواج کردیم یه نذر هر ساله داشته باشیم واسه سلامتی تو.چون تو شوهرمی باید تو راضی باشی پیشی زود بیا خواستگاریم بدزدم ببر دیگههه همممممممم فدات بشم من دنیای منی تو.زندگی منی.زود کارات و تموم کن بیا.خدایا شکرت عشقم سلامت رسید خدایا به خودت می سپارمش.خدایا ما خیلی همدیگه رو دوست داریم.خودت کمکمون کن و مشکلامون حل شه زود بریم تو بغل هم خودت می دونی ما عاشق همدیه ایم و جونمون واسه هم می ره.دوست دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد