خدایا عشقمو به خودت می سپارم

                 

خدایا پیشیم و به تو می سپارم حافظ و نگه دارندش باش.مواظبش باش خدایا می دونی که عشقمه می دونی که زندگیم . 

خدایا نه فقط اون همه ی مسافرا سلامت به مقصد برسن.ازم خواسته درس بخونم چششششششششم.واسه خاطر تو هم که شده حتما می خونم نفسم.قرار یه موسسه بزرگ بزنیم که نفس من رییسش باشه و من کارشناس تغذیش.من تو رو به همه ی آرزو هات اگه خدا صلاح بدونه می رسونم همش. 

دوست دارم. دونه دونه اشکام داره می ریزه پایین اما نمی تونم بلند گریه کنم آخه بابا ناراحت می شن. 

خدایا شکرت که بحران انتخاب همسرمم تو زندگیم به خوبی گذروندی خدایا پیشیم ایشالله برگرده میاد خواستگاریم.انشالله. 

شکلک گریه نمی ذارم چون می دونم دلت می گیره فدای دلت شم.تا آخر شب دپم.الان به ناناز sms می دم ببینم می تونم با مادر جون حرف بزنم. 

 فقط واسه دلت عشقم.

جوجو جوجو

سلام جوجوی من

می پرستمت.

امشب هم خیلی خوش گذشت

عجب عسلی خوردیما.

نفسم عشقم عمرم زندگیم الکی فکرت رو درگیر نکن.

پیشی بیخ ریشته

وقتی تو ماشین گریه کردی خیلی دلم گرفت

اما وقتی می خندیدی دنیا رو بهم دادی

از اینکه از دلت گفتی خیلی خوشحالم. منم بهت کمک می کنم اون یه ذره حساسیتت هم از بین بره.

جوجوی من عاشقتم.

داری اس ام اس میدی دیگه بیام اس ام اس بازی

خیلی خوش گذشت.

بببببببببببووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

خدایا من امروز پیشیمو رنجودم)):

 

پیشی معذرت می خوام.من امروز رنجوندمت.نمی دونم چه جوری عذر بخوام.خودم خیلی ناراحتم. 

پیشی مگه قرار نیست بریم تا یه سری اخلاقامون و ترک کنیم که اینده خاطرمون و اذیت نکنه. 

قربون تو برم من الهی من همه ی سعیم و می کنم تا هیچ وقت اعصابتو خورد نکنم و همیشه آروم باشی. 

الهی جوجو فدات شه من همه ی سعیمو می کنم .الان من مقصر بودم. معذرت می خوام .پیشی پیشی بخشید دیگه ببین می خوام بت عسل بدم آشتی آشتی گیگههههههه همممممممم  

آشتی آشتی آشتی فردا بریم تو کشتی بیا دیگه بیا می خوام بیام بخلت همممم آخ جون شف می خوایم بریم صفا سیتی سنتر هورا هورا هورا . 

دوستتتتتتتت داااااااااااااااااااااااارم دیوونتم عاشقتم.پیشی عاشقتم به خدا دیوونتم مجنونتم.

ادامه مطلب ...

آخخخخخخخخخ بهترین شب زندگیم بود

                                   

ادامه مطلب ...

آخ جووووووووووووووووووووووووووووووون

 

چگد خوشالم 

چگد خوشالم 

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا آخ جون آخ جون 

می دونی چرا آخه عقشم امشب را می افته انشالله فداش بشم من دوست دارم وقتی میاد اینجوری بپرم بغلش بچرخونتم و از لباش بوسه بچینم انقد فشارش بدم که نتونه میو میو کنه ممممممممممممممممممممممممماچ فداش بشم من قربونش برم جیگر منه عشق من نفس من. 

دوسش دارم می دونی چند تا 10 تا.اما تازگیا تورم اومده روش آخه از دختر دختر خالم پرسیدم مامان بابا رو چند تا دوست داری گفت 20 تا. 

خدایا به خودت می سپارمش.واسش صدقه می ندازم و عکسشو از زیر قران رد می کنم خدایا حافظ و نگه دارندش باش قربونش برم من الهی.خدایا نه تنها پیشی من همه ی مسافرا رو سلامت به مقصد برسون. 

                                             

                                   

 

تشریف بیارید ادامه مطلب سرورم...

ادامه مطلب ...

زندگیمی پیشی

      

        

   

                           

آسمان را بنگر ،که هنوز ،بعد صدها شب و روز
 
مثل ان روز نخست
 
گرم و آبی و پر از مهر ،به ما می خندد!
 
یا زمینی را که دلش از سردی شب های خزان
 
نه شکست و نه گرفت!
 
بلکه از عاطفه لبریز شد و
 
نفسی از سر امید کشید
 
و در آغاز بهار ،دشتی از یاس سپید
 
زیر پاهامان ریخت،  

 

 

 
تا بگوید که هنوز ،پر امنیت احساس خداست!
 
ماه من،غصه چرا؟!
        
تو مرا داری و من هر شب و روز،
 
آرزویم ،همه خوشبختی توست! 
            
 ماه من !دل به غم دادن و از یاس سخن هاگفتن
 
کار آنهایی نیست ،که خدا را دارند…
 
ماه من !غم و اندوه ،اگر هم روزی ،مثل باران بارید
 
 یا دل شیشه ای ات ،از لب پنجره عشق ،زمین خورد و شکست،
 
با نگاهت به خدا ،چتر شادی وا کن
 
و بگو با دل خود ،که خدا هست،خدا هست!
 
او همانی است که در تارترین لحظه شب،راه نورانی امید               
 
 نشانم میداد…
 
او همانی است که هر لحظه دلش می خواهد ،همه زندگی ام ،غرق شادی باشد…
 
ماه من! غصه اگر هست، بگو تا باشد !
 
معنی خوشبختی ،
 
بودن اندوه است…!
 
این همه غصه و غم ،این همه شادی و شور
 
چه بخواهی و چه نه !میوه یک باغند
 

  همه را با هم و با عشق بچیین
 
ولی از یاد مبر:
 
پشت هر کوه بلند ،سبزه زاری است پر یاد خدا
 
و در آن باز کسی می خواند
 
که خدا هست،خدا هست
 
وچرا غصه؟!چرا؟
                      

ادامه مطلب ...

آخا آخا آخا منم شنا می خوام

 آخا آخا آخا ببین منم حاضر شدم بیام شنا همممممممممم.

مممممممممممممممممممممممممممممماچ 

قربون عشقم برم من خسته نباشی نفسم آخ فدات بشمم ن انقد دوست دارم بودم و بعد استخر مشت و مالت می دادم می خوابوندمت شونه هاتو می مالیدم قربون صدقت می رفتم لباتو می خوردم و کلی واست لوس می شدم نمی تونی تصور کنی وقتی محرم شیم چه قدر لوس می شم واست.ای پیشی بنجنس من و نبردی آف بازی همممممم اصن قرم. 

عشق منی زندگیمی واسه اینکه با نفسم برم استخر سعی می کنم تو زندگی پولامون و جمع کنیم یه خونه استخر دار بخریم که منم بتونم بیام یه ویلا کنار دریام که دیگه سر جهازی زندگی عشق منه انشالله. 

دوست دارم زندگی من عشق من   

ادامه مطلب ...