یه بهار دیگه

ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ 

الهی من فدای پیشیم شم امروز سر 1 قضیه جوجو باعث ناراحتی پیشیش شد اما زود زود زود تموم شد و دوباره بهار عشق قشنگشون اومد. دوس ندارم بگم سر چی بود چون خیلی جالب نیست که تو محیط پر از عشقمون از دلیل دلخوریا بگم.الهی من قربونت برم زندگی من همیشه خدارو به خاطر وجودت شکر می کنم و ازینکه کنارمی ازت ممنونم.همیشه به منطقت ایمان دارم و واقعا می دونم اگه تو زندگی بهت تکیه کنم به بهترین جاها می رسیم عشق پاکم.امروز خیلی چیزا ذهنمو در گیر کرد اما سر نماز از خدا خواستم واقعا به مسیری هدایتم کنه رضایتش توشه و می دونم و باور دارم که رضایتش تو فکرایی که کردم نیست و ازش خواستم کمک کنه تا هر کار و حرفی که می زنم در جهت رضایتش باشه.بعدش فکر کردم چیزای پر هزینه و بهتر هیچ وقت انتها نداره و همیشه بالا تر از اونم هست پس بهتره ادم در حد توانش از زندگیش لذت ببره و واقعا جای اینکه الکی واسه خودش خرج کنه به بقیه هم کمک کنه که لاقل اونا هم بتونن لذت 1 زندگی متوسط و بچشن.حس می کنم ماموریت ما تو زندگی اینه و از خدا می خوام که هیچ وقت این قلب پاک و ازمون نگیره. 

عشق من تو هیچ وقت هیچ چیز واسه جوجوت کم نذاشتی حتی خیلی جاها دقت کردم و دست و دلبازیت بهم ثابت شده و همیشه خواستی اون چیزی که به دلم هست و واسم بگیری.می دونم الانم 1 سری مسائل ذهنتو درگیر کرده واسه کار و خرج زندگی.انشالله کنار هم زندگیمونو شروع می کنیم و با مشکلات کنار میاییم عمر من. 

خیلی دوست دارم عشق منطقی من عشق پاکم تا جون دارم کنارت می مونم این گل های زیبا هم واسه قدر دانی از وجودتو عذر خواهی 1 جوجو 

 

 

اینم 1 عسل واسه شیرین ترین عسل دنیا که طعم دهنده ی زندگی منه   

 

 

دوست دارم آرامش بخشم