جملات عجیب صبح زود

امروز صبح زود از خواب بیدار شدم که برم سرکار.

جوجو بیدار بود. در واقع نخوابیده بود اصلا.

بخاطر درد گلوش و طولانی شدنش نگرانی زیادی داشته.کرونا هم که دیگه قوز بالا قوز. کلی سرچ کرده بود شب تا صبح.

اما چیزی که بهم گفت کلی دلم رو شکست. گفت ممکنه گلو درد مزمنش بخاطر ویروسی بنام  ebv باشه که خیلی طول میکشه که خوب شه. گفتم خب. گفت این ویروس در خیلی از بیماران ام اس وجود داره و از طریق بزاق و رابطه جنسی منتقل میشه.  حتی می تونه منجر به سرطان و ام اس و ... هم بشه.

خیلی دلم شکست. اینکه جوجو بدون آزمایش برای خودش این ویروس رو تشخیص بده و بعدم عامل انتقالش رو من بدونه. و حتی اگه خدایی نکرده بیماری هم بگیره مقصرش من باشم خیلی برام ناراحت کننده بود.نفهمیدم چطوری از خونه رفتم بیرون و رسیدم محل کارم.  ام اس که اصلا علتش شناخته شده نیست و اصلا هم مسری نیست چرا اینا رو اینجوری گفت! مگه این ویروس فقط از طریق بیمار ام اس منتقل میشه؟ اصلا مگه من این ویروس رو دارم؟

این ایام

هر چی پسرم بزرگتر میشه نگرانی های من بیشتر میشه. سه سال و یک ماه سن داره. حرف نمیزنه. به اسمش واکنش نداره. خیلی نگرانم. کابوسی به نام اوتیسم همه چیزم رو به هم میریزه. به هیچ کسم نمیشه گفت نمیشه مطرحش کرد. حتی به جوجو هم نمیگم نگرانی هام رو. اونم به من نمیگه. اصلا جرات نداریم در موردش با هم صحبت کنیم. فقط یه سری کلاس های گفتار درمانی و کار درمانی می رفت که اونم تو این شرایط کنسل شده فعلا. فقط این کرونا رو کم داشتیم.

من و جوجو خیلی اذیت شدیم داریم زجر می کشیم. خیلی تحت فشاریم. عصبی شدیم حتی  گاهی با هم جر و بحث می کنیم. اما دوتامون می دونیم ریشه اش کجاست. فقط از خدا می خوام این یه خواب باشه. بزودی پسرم حرف بزنه و بزرگترین نگرانی من و جوجو رفع شه.

چندین بار خواب دیدم داره حرف می زنه خیلی لذت بخش بود خیلی خوشحال بودم انگار دنیا رو بهم دادن و وقتی بیدار میشدم همون دنیا رو سرم خراب میشد.

هیچ وقت فکر نمی کردم زندگی اینجوری بکنه باهام.

نمی دونم چند سال عمر کنم اما فقط یه آرزو دارم فقط یه آرزو. پسرم مشکلی نداشته باشه همین. دیگه هیچی از خدا نمی خوام. خدایی که براش کاری نداره من فقط همون چیزی که به همه بنده هاش داده  رو ازش می خوام. دیگه هیچ آرزویی ندارم اصلا اگه پسرم حرف نزنه و مشکل داشته باشه مگه میشه دیگه آرزویی داشت؟

خیلی بامزه است خیلی ناز و پر انرژی هست. نگاش که می کنم کلی عشقش رو می کنم اما یه غم بزرگ ته دلم هست.

خدایا فقط یه آرزو دارم. تو می تونی همه آرزوهای منو برآورده کنی