یک ماه گذشته

الان یک ماه از آخرین ارسال گذشته.

تو این یک ماه رابطه عاطفی اصلا تغییر نکرده . فکر نمی کنم کلا دیگه بهبودی داشته باشه . کاملا سرد هست.

رابطه خودمون معمولی هست و بدون تنش داریم زندگی می کنیم شاید یکی دو بار بحث های کاملا آروم و مودبانه داشتیم.

پسرمون هم کاردرمانی و گفتار درمانی رو ادامه میده.

بعضی وقت ها رفتار های مثبت ازش میبینیم و بعضی وقت ها رفتار های که خوشایند نیست. به هر حال باید کار و گفتار رو ادامه بدیم.

اما یه موضوع هست که اینجا کمتر مطرح شده. دوست دارم مخاطبین وبلاگ لطف کنند و نظراتشون رو اعلام کنن.

اینکه من از نظر اقتصادی تحت فشار زیادی قرار میگیرم.  یعنی در واقع همسرم هیچ درگیر از شرایط و درآمد من نداره. 

میخوام بدونم این اتفاقا ها طبیعی هست یا غیر طبیعی.

من حدود ۱۰ الی ۱۲ میلیون درآمد ماهیانه دارم. از این پول هزینه گفتار درمانی و سایر هزینه های جانبی پسرمون حدود ۴ میلیون میشه.

همسرم بدون توجه به درآمد و وضعیت اقتصادی ماهیانه بین ۴ تا ۵ میلیون لباس و وسایل آرایشی و مشاوره و ... داره. این مبلغ برای زندگی ما سنگین هست. مثلا همین ماه ۵ دست لباس گرم متفاوت برای خودش خریده. کلا از اینستا خیلی خرید می کنه.

نظر من این هست آدم به اندازه نیازش و شرایط مالی باید خرید کنه اما اون نظرش فرق داره و هزینه های زیادی می کنه. اینجوری ما نه پس انداز داریم نه به سایر مسائل زندگی می تونیم برسیم.

اینکه هر جا یه تیپ بزنی به نظر من یکم خارج از چارچوب زندگی ماست. 

یا مثلاً این ماه ۱.۲ میلیون وسایل آرایشی و بهداشتی خریده که تقریبا هر ماه یه خرید اینجوری داره و دوره ای عوض میشه خریدش.

به نظرتون اینها طبیعی هست؟

با توجه به توان بدنی من و بیماری ام اس که دارم واقعا بیشتر از کردن برام سخت هست و البته که پیدا کردن کار دوم هم سخت هست کلا.

ما باید درسته هزینه کنیم و از الان یه فکر آینده پسرمون باشیم.

جمعه بهم گفت پول تو کارتم کم هست و احساس امنیت ندارم.

منم ۵۰۰ ریختم تو کارتش گفتم واسه احساس امنیت داشته باش. البته هر وقت هزینه ای داره بهم میگه معمولا ولی این ماه خیلی خرید کرده بود و خودشمی گفت دیگه خریدی نداره. امروز یکشنبه است و بازم پولی تو کارتش نیست. رفته از اینستا دوباره پوشاک خریده.

سر همین قضیه یکم بحث کردیم  دیگه از توان و حوصله من خارج هست این رفتار هاش.