خدایا پیشیم دست تو

 

مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ قربونت برم الهی الان رفتی و واسه کار ازم دور شدی.دلم گرفته دلم تنگ شده واست.حس نمی کنی جوجوت از وقتی رفتی آروم شده؟ 

همه ی این دوری ها رو تحمل می کنم چون می دونم واسه به هم رسیدن قربونت برم.بهت افتخار می کنم که واسه بهم رسیدن این همه سختی و تحمل می کنی.به دستات بوسه می زنم زندگی من. 

همه ی زندگی ها سختی داره.اولش آخرش وسطش.به هر حال انسان تو رنج دیگه.همه ی این سختی ها و دوری ها رو منم به خاطر زندگیمون تحمل می کنم تا به هم برسیم.دویت دارم.خیلی دلم گرفته خیلی خیلی خیلی دلم واست ۱ ذرهههه شده.اما تموم می شه پیشییی مگه نههه زود زود تموم می شه تو برخورد روزای سخت و انسان سخت این انسان سخت سخت که می مونه.فقط اومدم اینجا به وبمون سر بزنم چون دلم تنگ شده بود واست.امروز کلاس بودم خیلی باحال این استاد بچه روستا بوده و خیلی فقیر بوده می گفت دستمون و با بخار روی گودال آب از بخاراش گرم می کردیم.یا مثلا کی پلاستیکیم سوخت دیگه تو زمستون اونم تو تبریز پول نداشتم بخرم و همش می گفتم یعنی می شه یه روز یه دونه ۱ ریالی پیدا کنم ورش دارم هی زیرش باشه و تموم نشه؟الان بعد ۳۵ سال بهش رسیدم اینکه درس میدم و یکی قبول می شه و یکی دیگه رو معرفی می کنه و هی پول می گیرم و این همون ۱ ریالی.به قاونو جذب خیلی ایمان داره البته می گه همش به خواست خداست.هر جلسه هم اسلایدای آموزنده واسمون می ذاره.می گه پولمو واسه ۱ خونه ۱۰۰ ملیونی جمع کردم چند روز پیش بدون پول ۱ خونه ۲۵۰ کلیونی قولنامه کردم چون حی کردم درست می شه هنوزم نشده اما تا ۱ ۲ ماه دیگه جور می شه.خلاصه اینجوری دیگه عمه اینا هم که هنوز خونه ژیدا نکردن.همه سراغتو می گیرن و سلام می رسونن امیر از کارت می پرسید نگفتم دقیقا کجایی اسم اونجا رو نیوردم فقط گفتم تو ۱ شرکتی و اینا.همین دیگه عمرم روده بزرگه جوجو داره کوچیکو می خوره عمه اینام پای سفرن من دیگه برم عشقم.دوست دارم تا دنیا دنیاست زندگی من نمی رسم از اول بخونمش اگه اکشالی داشت به خوبی خودت ببشخ گیگهههههههه.