رابطه خوب یا معمولی!

اینکه میگم رابطه ما خوب هست یعنی اینکه ارتباطمون بدون تنش هست ولی خب حس میکنم عشق و احساسی هم این وسط نیست. فقط عاقلانه تر برخورد میکنیم با انتطاراتمون از هم.

یه روز قبلا ها بهم گفت حس میکنم آینده مون با هم ساخته نمیشه تصوری از چند سال دیگه که با هم باشیم ندارم. واقعیت منم حس میکنم تو میان سالی و پیری اون کنارم نیست . 

 نمیدونم شاید اینها ساخته یه ذهن آسیب دیده است اما بر تفکرم غالب شده.

ضمن اینکه اخلاق و رفتار خاص اون خیلی با من سازگار نیست. هنوزم دنبال اینه از طریق جن و علوم غریبه به خواسته هاش که مهم‌ترینش کنکور هست برسه. سال گذشته یکی رو تو تلگرام پیدا کرده بود !!!! که ادعا داشته می تونه طلسم کنه و کارای خاص ازش بر میاد. 

من در جریان نبودم خیلی چون اون زمان کلا قرار بر جدایی بود. اما همین آدم بالای ۲۰ میلیون ازش کلاه برداری کرد آخرشم کنکورش افتضاح شد و اونم اکانتش رو پاک کرد به همین سادگی.

اما همچنان دنبال این علوم غریبه است برای قبولی در کنکور. هر چی بهش میگم اینا کاری نمیتونن بکنن قبول نمیکنه انگار مجنون شده.

این رفتارهاش کلا با تفکر من سازگار نیست. رسیدن به هدف با هر وسیله !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
آوا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1402 ساعت 04:38 ب.ظ

همه چی خوبه

همه چی همون طوری هست خیلی احساسی در کار نیست اما تنش ها خیلی کم شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد