همه دنیای من

سلام عزیزم

فقط دوس این رو واست بنویسم همین

رو به تو سُجده میکنم دری به کعبه باز نیست
بس که طواف کردمت مرا به حج نیاز نیست
به هر طرف نظر کنم نماز من نماز نیست
مرا به بند می کشی از این رهاترم کنی
زخم نمیزنی به من
که مبتلاترم کنی
از همه توبه میکنم
بلکه تو باورم کنی
قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد
تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد

عذاب میکشم ولی عذاب من گناه نیست
وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست
قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد
تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد
عذاب میکشم ولی عذاب من گناه نیست
وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست

اولین هدیه از اولین دسترنج عشقم تو زندگی مشترکمون

ممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ.هورا هورا دلتون بسوسه بسوسه ببینید عشقم چه کیف خوشکلی برام خریده 

 

 

 

 .ممنونم زندگی من.خودت می دونی که می پرستمت.ممنون که هیچوقت کم نمی ذاری واسم.خدایا شکرت.کمکم کن تا جایی که می تونم کنارش باشم و کم نذارم واسش تا آخرین نفس آرامش بخشش باشم.من همیشه یه دل دارم و کل و جود و 1 روح که پیشکش قلب تو بی نظیر من.یه دنیا احساسم  می ندازم پشت قباله ی سند زندگیمون انشالله.امروز آزمایش و عسل خورون تو آسانسورو مالیدن و mp3 خریدن واسه مهرناز جونم و شاه محمدی هم داشتیم نفسم.عزیز دلم این هدیت واسم یه دنیا ارزش داره چون از دست رنج تو قربون سایه ی سرم  برم من. اولین خرج از زندگی مشترکمون. بذار دیگه بقیشو پس انداز کنیم تا به یاری خدا بتونم به بهترین جا ها برسونمت. سعی و هدفم اینه تا چه حد خدا بخواد زندگی من.این گلم به پاس همه ی خوبیات و تشکر از کارایی که واسم می کنی. 

 

                                              

                                     

بازم ۲ ساعت فوقالعاده با تو بودن بهترینم

مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ سلااااااااااااااام اوه اوه اوه خاک و ببین پس این جوجو کجا بوده که اینجا خالی بوده پیشی هم که الهی فداش بشه جوجوش درگیر کارای پروژشه قربونش برم.خدایا خودت کمکش کن سریع جمع و جورش کنه و راضی باشه.اما الان جفتمون کنار همیم بغل هم.می گی زود گذشت اما واسه من یه قرن بود.خب از همه اینا که بگذریم سخن عشق و گفتن از لحظه های با تو بودن خوش تره نفس من اول یه عسل بده گلوم تازه شه.حسابی بخوریا 

                   

ادامه مطلب ...

بازم ۲ ساعت فوقالعاده با تو بودن بهترینم

مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ سلااااااااااااااام اوه اوه اوه خاک و ببین پس این جوجو کجا بوده که اینجا خالی بوده پیشی هم که الهی فداش بشه جوجوش درگیر کارای پروژشه قربونش برم.خدایا خودت کمکش کن سریع جمع و جورش کنه و راضی باشه.اما الان جفتمون کنار همیم بغل هم.می گی زود گذشت اما واسه من یه قرن بود.خب از همه اینا که بگذریم سخن عشق و گفتن از لحظه های با تو بودن خوش تره نفس من اول یه عسل بده گلوم تازه شه.حسابی بخوریا 

                   

ادامه مطلب ...