بازم ۲ ساعت فوقالعاده با تو بودن بهترینم

مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ سلااااااااااااااام اوه اوه اوه خاک و ببین پس این جوجو کجا بوده که اینجا خالی بوده پیشی هم که الهی فداش بشه جوجوش درگیر کارای پروژشه قربونش برم.خدایا خودت کمکش کن سریع جمع و جورش کنه و راضی باشه.اما الان جفتمون کنار همیم بغل هم.می گی زود گذشت اما واسه من یه قرن بود.خب از همه اینا که بگذریم سخن عشق و گفتن از لحظه های با تو بودن خوش تره نفس من اول یه عسل بده گلوم تازه شه.حسابی بخوریا 

                   

امروز تازه رسیده بودیا الهی بگردم تو باسم زیاد نخوابیده بودی اما اومدی دنبالم ساعت ۶.۳۰ بود.مثلا قرار بود ۶ آماده باشما هممممممم خف چی کار کنم جلسه بود خونمون تازه داشتم با مادر جونم گل می دادم گل می شنیدم اومدم و بغلم کردی آخ فدای تن مردونت شم.بعد با هم رفتیم رفاه واسه MP4 و تلفن الهی قربونت برم من.گفتی دیر و نمی تونیم زیاد دور بریم قرار شد بریم همون کافی شاپ که دماغمون سوخت بسته بود.از سوپری جلو پارک آبمیوه و کیک خریدیم و رفتیم نشستیم تو پارک.خل بودیما هوا سرد بود بارونم اومده بود و آب میوه ها هم یخ. 

با هم یه نیم کت و تمییز کردیم و نشستیم هممممممم آخا نمی خوام خب به من چه اون چپکی باز شد. 

اومدم واست رانی تو باز کنم که چشت روز بد نبینه دیگه همش پاشید رو سر و صورتت الهی بگردم الانم دارم از خنده می میرماما خدا رو شکر گفتی زیاد لک نشد.خوردیم و از سرما شروع کردیم راه رفتن و ایلون و ویلون وایه مکانی واسه عسل خورون.همه جفتا اینجوری بودن هی می رفتن هلک هلک یه گوشه می دیدن بله یکی واساده دماغشون مثل ما می سوخت.خلاصه راضی شدیم که بیخیال شیم اما مگه می شه شوهر من کاری و راه نندازه از کوچه پس کوچه بردیم و آخ اینجا قلبم داره تاپ تاپ می زنه اولین بار بود که اینجوری عسل می خوردی لبام و کردی تو دهنتو زبونمم می خوردی گرفتمش تو دستم و مالیدم هولوات و گرفتی و فشار دادی آخ خیس خیس بودم فوق العاده بود بی نظیر من.نزدیک خونه بودیم تو کوچه هم بردیم یه کنارو حسابی خوردیم آخخخخخخخخخخخخخ نمی دونی چه ذوقی کردم دستمو گذاشتی روش تو شوک بودم و تپش داشتم حسم دست خودم نبود.اما خدا رحممون کردا بابا چند مین بعد اومد اما ما کارمون و کرده بودیم. 

فوق العاده بود بی نظیر من بیتای من فوق العاده بود.می پرستمت ایشالله یه روز تو خونمون بدون استرس هر کاری خواستیم می کنیم.خدایا سایه ی عشقمو کم نکن از سرم  

ای مهربان ترین روز به روز عشق را در دل ما روشن تر و پررنگ تر کن. آمین 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد