حادثه در جاده

 امشب  یه اتفاق خیلی بد تو جاده افتاد.
داشتم رانندگی می کردم سرعتم تقریبا 95 بود و داشت کمتر هم میشد نزدیک به ایست بازرسی بودم.
یهو دیدم جلوم دقیقا وسط جاده یه لاستیک کامیون افتاده سریع فرمون رو پیچوندم و ازش رد شدم.
سمت راست جاده هم یه کامیون پارک کرده بود چراغاش روشن بود.
تو ذهنم داشتم سریع مرور می کردم که خدا رو شکر که اتفاقی نیفتاد. یعنی لاستیک مال کیه. تو این تاریکی اگه یکی نبینه که اتفاق بدی میفته. کاش بزنم کنار لاستیک رو جابجا کنم و ... و تو آینه داشتم لاستیک رو نگاه می کردم. یهو یه پرایده رسید به لاستیک و تعادلش از دست رفت خورد به گارد  وسط جاده و با سرعت به سمت راست منحرف شد و از جاده خارج شد.
امیدوارم اتفاقی براش نیفتاده باشه خیلی ناراحت کننده بود تمام ماجرا رو از آینه دیدم.
این وسط راننده پراید تقصیری نداشت. حالا اگه اون کامیون که وایساده بود تو همون لحظه می خواسته لاستیک رو برداره که پرایند خیلی بد شانس بوده اما اگه یه کامیون دیگه این رو انداخته و بی تفاوت رفته باشه خیلی نامردی بوده و بخاطر سهل انگاریش شاید الان یکی از بین رفته باشه.