مرسی عزیز دلم

ممممممممممممممممممممممممممممماچ سلام عزیزترینم می دونم الان رفتی تو جشن بهنام اینا قربونت برم من ایشالله هیه شاد باشی خنده رو صورتت یعنی دادن دنیا به من.فقط اومدم این گ و تقدیمت کنم و بگم یه دنیا عاشقتم بی نظیرم به خاطر همه ی خوبی هات همه دل پاکی هات و به خاطر خرید امروزت از نمایشگاه اگه وافقت کنی منم نصف هزینشو بدم و شریک باشم .می پرستمت  

من به بوسه ای که به نسیم می سپاری تا گونه ام را نوازش کند با کو ه ها الماس نور و یاقوت اتشین عوض نمی کنم چون نسیم بوی تو را نیز برایم می آورد بهترینم.از خودم در کردما با یه دنیا عشق با این عسل و گل تقدیمت می کنم عزیز ترینم. 

 

 

                                             

یکم دیگه

سلام جوجوی خوشکل و نازم

فقط یکم دیگه مونده ها

این مدت هم زود میگذره و باز پیش همین.

اینجا برف میاد نمیتونم برم بیرون.

دوست دارم هستی من

دلم هوات رو کرده

با هم راه بریم بگی پیشی آروم تر راه برو

دستات رو بگیرم فشار بدم

به چشای هم نگاه کنیم و چشامون حسابی با هم حرف بزنن و لبامون ساکت بمونن

دلم برات تنگ شده بهترینم

خوشحالم که زمستونامون خیلی زود تموم میشن

عشقم زندگیم همه کسم روزت مبارک

      

          

 

مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ هرکی گفت امروز چه خبر امروز روز مهدس منه عشق من زندگی من همه کسم.البته من یه روز زود تر تبریک می گم بش چون نمی دونم فردا می تونم بیام پای کامپ یا نه.الهی فداش بشم خودش می دونه جوجوش تنفل هممممممممممم.  

آخ الهی قربونت برم مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن.ببیند جیگملم از بچگیش با هوش بوده الان شده یه دسته مهندس خوجل و خوش تیپ که فقط مال منه فقط مـــــــــــــــــــــــــن. 

عشق من زندگی من روزت مبارک.می دونم سادگی رو دوست داری تو نت زدم دسته گل بزرگ اما بعد خوشم نیومد این دو تا گل با یه دنیا احساس تقدیم تو بهترینم تا با همه ی وجود بگم روزت مبارک. 

ایشالله ۱۲۰ سال این روز و تبریک بگم بهت و به مدارج بالاتر و بهتر کنار هم برسیم.دلم واست تنگ شده بی نظیر من. 

این متن فل بداهستا  

بی همتای من 

سال ها دوری از خانواده را جان به خریدی  

در حالی که بار دلتنگی بر قلبت سنگینی می کرد 

فراق و عشق سنخیتی ندارند 

اما زیبا ترین عشق و با ارزش ترینش عشق با فراق است. 

چون هنگام رسیدن قدر یکدیگر را بیشتر می دانیم 

و به این عشق افتخار می کنم 

اکنون زمانی که باز گردی 

مادرت با یک سبد یاس سپید به استقبالت می آید و  

پدرت بوسه بر پیشانی بازویش می زند  

و من دستان همسرم را غرق بوسه می کنم 

به پاس تحمل تمام سختی ها 

عشق من فرداهایی خواهد آمد 

به رسیدن بدون جداییمان بیاندیش همسفر روز های زندگیم

ادامه مطلب ...

دل تنگی

سلام بهترینم

سلام جوجوی نازم

الان رفتی دانشگاه و ازت دورم!

الان دقیقا سر کلاسی.

دلم برات تنگ شده.

ایشالله زود دوری تموم میشه فقط ۲۰ رور دیگه مونده.

هی یاد چهار شنبه میفتم.

چکار کنم خب خیلی خوب بود خاطره فوق العاده ای بود

دوست دارم بهترینم

بووووووووووووووووووووس