مرسی عزیز دلم

ممممممممممممممممممممممممممممماچ سلام عزیزترینم می دونم الان رفتی تو جشن بهنام اینا قربونت برم من ایشالله هیه شاد باشی خنده رو صورتت یعنی دادن دنیا به من.فقط اومدم این گ و تقدیمت کنم و بگم یه دنیا عاشقتم بی نظیرم به خاطر همه ی خوبی هات همه دل پاکی هات و به خاطر خرید امروزت از نمایشگاه اگه وافقت کنی منم نصف هزینشو بدم و شریک باشم .می پرستمت  

من به بوسه ای که به نسیم می سپاری تا گونه ام را نوازش کند با کو ه ها الماس نور و یاقوت اتشین عوض نمی کنم چون نسیم بوی تو را نیز برایم می آورد بهترینم.از خودم در کردما با یه دنیا عشق با این عسل و گل تقدیمت می کنم عزیز ترینم. 

 

 

                                             

نظرات 1 + ارسال نظر
sara دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ب.ظ http://0274.blogsky.com

salam aji dota soal daram.khaheshan javabam to webam bedin.yeki chejori mishe ye web dota nevisande dashte bashe?age mishe yadam bede. Dovomi inke esme pishit chi has?nima nis?toro qoran javabam bedin kheyli vasam mohem has.akhe manam ye eshq daram.vaqti omadam to webe shoma negaran shodam.mitarsam pishi u hamon pishie man bashe.toro khoda bego kojae hastin?reshtash chie?chandsaleshe? Khaheshan in nazaro taeed nakon.to webam nazar bezar.va in ta khondi pak kon.bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد