پیشیم دفا کرد هورااااااا

مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ هورا هورا هورا عشق من دفاع کرد با اعتماد به نفس و ارامش کامل.خدایا شکرت خدایا 100 هزار بار شکرت.افتخار منی تو زندگی منی نمی دونی با افتخار می گم که شوهرم دفاع داشت و نمره ی کاملشو گرفت مامانم کلی تبریک گفت زندگیم اما امروز 1 دندونشونو کشیده بودن نمی تونن زیاد حرف بزنن.بیا با هم جشن بگیریم هستی من.خیلی خوشحالم که 1 بار ذهنیت کم شد خیلییییییییییییییییی نمی دونی انگار من دفاع کردم.اول که از هیجان طپش گرفتم بعدم از اون قضیه که فکر کردی ناراحت شدم.کاش کنارت بودم اما عیف نداره حتما مصلحت بوده شاید اگه بودم می خواستی جلوم خیلی خوب باشی و هول می شدی. 

این دست گل دفات با تمام احساس بهت تقدیم می کنم  

              

و می پرم بغلت و سرم ومی ذارم رو سینت و آروم می گیرم.یه حس سبکی خوب دارم

ادامه مطلب ...

بالاخره روز موعود رسید

 

وای خدا جونم بالاخره بعد از این همه عقب جلو شدنا و به تعویق افتادنا روز دفاع پیشی عشق منم رسید.خدا جونم قربون حکمتت برم حتما تا الانم مصلحت بوده که انقدر دیر شده.الهی این بندت فدات شه تو که تک تک لحظه ها کنار زندگی من بودی دیدی چقدر زحمت کشید اذیت شد خدا جونم کمکش کن فردا آرامش و به قلبش بده که ارائه ی خوبی رو بده.خدایا من به بندگی خودم مطمئنم که خوب می شه و به خیر وخوشی تموم شه تو با خدایی خودت کمکش کن از پس همه چی خوب بر بیاد.تو که از رگ گردن بهش نزدیک تری موقع ارائش دستاشو بگیر.منم کلی واسش دعا می کنم شاهچراغم بطلبه حتما می رم تا لحظه ای که اس ام اس بده که تموم شد.آمین  

مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ قربونت برم من الهی خسته نباشی آقا گلی من عشق من هستی من.الهی من فدات شم روح جوجو همیشه کنارته ها مطمئن باش ذهن من اونجاست کنارت.خیلی زحمت کشیدی اما سر هیچ چیز اعصابتو بهم نریزیا جیگرم.بدون استادا دنبال چیزی می گردن که گیرت بندازن پس جواب ندادن طبیعیه  اصلا حرص نخوریا.قربون قدو بالات بشم من الهی.فردا هم حسابی کار داری پس شب زود زود تو رختخواب جیگرم.جوجو ناز نازی هم همش واست با دعا انرژی مثبت و آرامش بخش می فرسته هستی من.می پرستمت الانم میام بغلت  

لباتو می خورمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ 

                          

 سینتو می مالم شونتو چشماتو می بوسم  

آغوشتو به غیر من به روی هیشکی وا نکن منو از این دلخوشی و آرامشم جدا نکن من برای با تو بودن پر عشق و خواهشم واسه بودن کنارت تو بگو به هر کجا پر میکشم منو تو آغوشت بگیر آغوش تو مقدسه بوسیدنت برای من تولد یک نفسه چشمای مهربون تو منو به آتیش میکشه نوازش دستای تو عادته ترکم نمیشه فقط تو آغوش خودم دغدغه هاتو جابذار به پای عشق من بمون هیچ کسو جای من نیار مهر لباتو روی تن و روی لب کسی نزن فقط به من بوسه بزن به روح و جسم و تن من 

 

 

می پرستمت آرامش بخشم.خیلی دوست داشتم باشم و از نزدیک وقتی ارئت تموم می شه با نگاه ژر  از عشق تحسینت کنم و واسه ی همه ی زحمتات دست بزنم و جلوی همه بهت گل بدم و بگم این افتخار من هستی من خسته نباشی عشقم واسه ی همه ی زحمتات اما انگار قسمت نبود زندگی من.