پیشیم دفا کرد هورااااااا

مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ هورا هورا هورا عشق من دفاع کرد با اعتماد به نفس و ارامش کامل.خدایا شکرت خدایا 100 هزار بار شکرت.افتخار منی تو زندگی منی نمی دونی با افتخار می گم که شوهرم دفاع داشت و نمره ی کاملشو گرفت مامانم کلی تبریک گفت زندگیم اما امروز 1 دندونشونو کشیده بودن نمی تونن زیاد حرف بزنن.بیا با هم جشن بگیریم هستی من.خیلی خوشحالم که 1 بار ذهنیت کم شد خیلییییییییییییییییی نمی دونی انگار من دفاع کردم.اول که از هیجان طپش گرفتم بعدم از اون قضیه که فکر کردی ناراحت شدم.کاش کنارت بودم اما عیف نداره حتما مصلحت بوده شاید اگه بودم می خواستی جلوم خیلی خوب باشی و هول می شدی. 

این دست گل دفات با تمام احساس بهت تقدیم می کنم  

              

و می پرم بغلت و سرم ومی ذارم رو سینت و آروم می گیرم.یه حس سبکی خوب دارم

غوش تو سایه گاه خستگی من است
آغوشی که میدانم همیشه به روی من باز است
و من لحظه به لحظه ی زندگیم را به امید آرمیدن در آغوش تو سپری میکنم
دستهای من غرق التماسند برای در آغوش گرفتن تو ...
منی که خسته از دست خنجر روزگارم
برای رسیدن به آرامش در کنار تو لحظه شماری میکنم....

 

قربونت برم من میام بغلت تموم وجودم و در اختیارت می ذارم تا این آرامش و با هم جشن بگیریم 

               
 

همه ی تنم مال تو لباتو می خورم و میام بغلت سینتو می خورم و کلی شیطونی می کنم واست و با هم می خندیم 

 

 

                  

قربون خنده هات برم من الهی زندگی من.تنها چیزی که می مونه اینه که زود بیای پیشم تا واسه همیشه کنار هم باشیم عشق من.می پرستمت تا جون دارم کنارنم هستی من 

           

نظرات 5 + ارسال نظر
پیشی چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

ممممممممممممممممممممممممممممماچ
عشق می تو.
تو هم تو این دفاع شریک بودی و سهم داشتی

مهسا چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ

منم بهتون تبریک میگم بخاطر دفاع همسرتون
انشالله در تمام مراحل زندگیتون سربلند و پیروز باشید

سلام یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام جوجو . من کمک می خوام . یعنی مشورت . میشه لطفا؟

♥ پَرَستـــُــــو ♥ یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

کجایین شمـــ ـــــ ـــــ ــــا ؟؟چلا نیستینـــــــــــــــ
انشالله هر جا هستین سالمــــ ـــ ـــ و سلامتـــ ــــ ـــ باشینـــــ ـــ

لب سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد