حالا دیگه غرورت شکسته

الان رفتی پیش مشاور تا بتونی با خودت کنار بیای

چند روز پیش فهمیدی با یه آدم پست هوس باز رابطه پنهانی داشتی نه یه آدم خوب و صادق!!!

حالا تو  به قول خودت شکستی و غرورت نابود شده .... حس می کنی ازت سو استفاده شده ...

اما من چی بگم ؟

چه  هوس باز چه مومن به هر حال مرتیکه عوضی با اینکه خودش زن داته با زن من یعنی یه زن شوهر دار رابطه داشته من برام فرق نمیکنه اون چطور آدمی بوده

من شکستم من له شدم

نمیدونی چقدر سخته یه بغض سنگین داشته باشی

نمیدونی چقدر سخته نتونی دردت رو به کسی بگی

نمیدونی چقدر سخته بخوای یه درد رو یه عمر تحمل کنی


باورم نمیشه هنوز

هنوز باورم نمیشه که با یکی رابطه داشتی

هرچند میگی رابطه فقط تلفنی و ... بوده

هر چند میگی کار به جاهای باریک نکشید

هر چند نمیخوام کنکاش کنم و جزئیات رو بفهمم

باورم نمیشه با من اینکارو کردی

منی که عاشقانه و صادقانه بهت وفادار بودم

باورم نمیشه چند ماه به یکی میگفتی دوست دارم

چند ماه که هیچی باورم نمیشه حتی یک بار به یکی بگی دوست دارم

بخشیدمت و برگشتی به زندگیت اما نه من اون من همیشگی میشم نه زندگیمون

زخم ها خوب می شوند اما خوب شدن با مثل روز اول شدن خیلی فرق دارد!

بزرگترین ضربه زندگیم رو عزیزترین کسم بهم زد

تو دو ماه 6 کیلو کم کردم

از خدا می خوام یا زندگیم مثل قبل صادقانه و بدون پنهانکاری باشه یا تموم شه