اولین سالگرد نامزدی جوجو و پیشیش

مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ

عشقم خیلی جیک جیک نمی کنم چون می دونم دوس دارس زود بیام تو جیگرت آروم بگیرم.فقط 1 کوچولو از این روز قشنگ می گم.صبح با هم رفتیم سرای مشیر و 2 تا شرف شمس خریدیم.دستت درد نکنه تاج سرم انشالله که دستت واسش خوب باشه و یکی که صلاحش تو زندگیش بیاد.جیگرتو برم که همش می گفتی اومدیم آشغال خری.

بعد رسوندیم بیم و رفتی بلیت بگیری.عصر اومدم خونه زود رفتم حموم قرار بود با خواهرامون به مناسبت سالگردمون بریم شام بیرون.هی بحث ادرس و اینا داشتیم.حس می کردم تو اس ناراحت شدی اما وقتی دیدم با خواهر شوهرم با خنده اومدی و گفتی می خواستم تستت کنم دنیا رو بهم دادی.بابا کلی واسه ماشین اصرار کرد اما قبول نکردی می دونم شوهرم وقتی می گه نه 1 دلیل کاملا منطقی داره.

خلاصه رفتیم 1 فیت فود مثلا با کلاس.کلی خندیدیما 1 سری سر اینکه کدوم پیتزا مال کیه.بعدم که تو شروع کردی از دوستات و قضیه جارو برقی بودنشون گفتی.آخخخخخخخخخخخ می مردم واست دلم واست غش می رفت وقتی می خندیدی و خوشحال بودی.انشالله همیشه شاد باشی سایه ی سرم.1 کلی سر بردن پیتزا و آویشن و نمکا خندیدیم.گفتی 1   20 از مادر جونم گرفتماااااااا.تو هم که تا صدای خالی شدن نوشابه ها رو در نیووزدی ول کن نشدی و کلی خندیدیم.با آژانس برگشتسم.عقب کلی با خواهر شوهرم سر مسیر آژانس و آهنگ رپ مزخرفی که گذاشته بود خندیدیم.پیشی یادت 1 زمانی نگران رابطم با مادر جون و ناز ناز بودم؟الان دیگه اون نگرانی 1 ذره هم نیست انشالله تونسته باشم 1 ذره خودم و تو دل مادر جون اینا هم جا کنم.اومدیم خونه خیلی ذوق کردم ناز نازم اومد تو.1 کم نشستید بعدم رفتید کوفته قلقلی وقتی هم که رسیدی بم نگفتی فک کردم پیاده رفتید.به مادر جون زنگ زدم و با هم حرف زدیم واسه فردام جلم اونجا.

خلاصه فوق العاده بود زندگیم.بازم ازت ممنونم که هوای خواهرم و عوض کردی.

دوست دارم همه کسم سایه ی سرم انشالله سالیان سال تا وقتی موهامون مثل دندونامون سفید شده کنار هم تو بغل هم این روز و به هم تبریک بگیم 

حالا عسلممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ


ادامه

آخخخخخخخخخخ ببخشید نفسم اگه ویرایشش نکردم دیگه دیر وقت تو هم هنوز نخوابیدی اخمممممممممممم.ای آی چشم اومدم عشقم نکن اینجوری مستم می کنی آخخخخ ........

ادامه

       

سلطان قلبم تصاحب گر قلبم دزد قلبم.

آخخخخخخخخ اینم از تولد 27 سالگیت عشق من انشالله که دوست داشتی.عزیزم امروز سالگرد نامزدیمونم هست.1 سال گذشت با همه ی سختی های از هم دور بودن و به شوق شیرینی به هم رسیدن تحمل کردن تا انشالله زود زود بریم زیر 1 سقف آقای خونم شی و منم واست خانمی کنم.مبارک عزیزم

ادامه

 

عشقم من و تو تو آسمونا با هم می رقصیم

 

آهای آهای شما کجا عشق من اینجا فقط خودمو خودتیم بیا بغلم 1 عسل بده ببینمممممممممم

حالا نوبت کیک


 

این نه.این کیکی خودم واست درست کردم


حالا با هم شعر بخونییییییم

جشن تو جشن تولد تموم خوبی هاست

جشن تو شروع زیبای تموم شادی هاست
تولدت مبارک، تولدت مبارک
تولدت مبارک، تولدت مبارک)

امشب شب ما غرق گل و شادی و شوره
از جشن ستاره آسمون یه پارچه نوره
امشب خونمون پر از طنین دلنوازه
تو کوچه پر از نوای دلنشین سازه

عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثله بهشته
تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک
عزیزم دوستت دارم تولدت مبارک

تولدت مبارک، تولدت مبارک

جشن تو جشن تولد تموم خوبی هاست
جشن تو شروع زیبای تموم شادی هاست
جشن تو طلوع یک روز مقدسه برام
وقت شکرگزاری به سوی درگاه خداست

عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثله بهشته
تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک
عزیزم دوستت دارم تولدت مبارک

تولدت مبارک، تولدت مبارک

تولدت مبارک، تولدت مبارک
تولدت مبارک، تولدت مبارک

تولد تولد تولدت مبارک

امشب تو ببین چه شور و حالی و صفایی
راستی که گل سرسبده محفل مایی
امشب رو لبا گلهای خنده واسه توست
آرزوی ما بخت بلند در طالع توست

عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثله بهشته
تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک
عزیزم دوستت دارم تولدت مبارک

تولدت مبارک، تولدت مبارک

 


ادامه

                         

آها نبینم کسی نشسته باشه ها آهاااااااااا همه باید شاد باشن 

             

 

ادامه

 

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک  هورا هورااااااااااا  شهر و چراغون کنید همه جارو پر از شور و هیجان کنید عشق من فرشته ی من رفت تو 27 سالگییی فداش شم

                                      

ادامه

 

ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ


تولدت مبارک عمرم

 عشقم ببخشید که شادی تولد قشنگتو توی سایت با چند روز تاخیر گذاشتم آخه این سری خودت داشتی روز تولدت میو مدی و منم روز قبلش درگیر کیک درست کردن بودم.امسالم تولدت خیلی شیرین بود امسال دیگه کنار هم بودیم.بغلت کردم و تولدت و تبریک گفتم.انشالله که سالیان سال سایت سالم و سلامت بالای سرم باشه زندگی من سایه ی سرم هممممممم باز یادم رفت چجوری کش میدن حرفارو همممممم. 

روز تولدت صبح کار بودم کلی ذوق داشتم و همه جا گفته بودم شوهرم روز تولدش داره میاد فداش بشم من.دو روز قبلشم رفته بودم درست کردن کیک و با ذوق از خاله یاد گرفتم وشب قبل اومدنت کاراشو کردم تا فقط تزیینش بمونه.عصر با 1 کیک که شبیه 1 قلب بود و با 1 قلب پاک که 6 دنگش تو عشق و زندگی مال تو اومدم خونتون.اومدم بغلت 1 کم خشته بودم رفتیم 1 کم تو بغل هم خوابیدیم اخخخخخخخ پیشی نمی دونی چه آرامشی دارم وقتی بغلت می خوابم حتی تصورشم آرمش بخش


                                 

بعد پا شدیم رفتیم بیرون و 1 کم گشتیم اووووو از ملاصدرا تا در خونتون پیاده اومدیم آخ چه هوایی بود و چه حالی داد.تو پارک نزدیک خونه نشستیم و چقدر با هم حرف زدیم منطقی و قشنگ مثل 1 زوج خوشبخت.مثل که نه چون هستیم.بعد اومدیم خونه.مادر جونم داشت ماکارونی واسه تولد شوهرم در ست می کرد.آخ جون هوس ماکارونیای مادر جون و کردم هممممم.به به.خواهر شوهر گلمم اومده بود با هم دور میز نشستیم و کیک و اوردیم و آهنگ خوندیم جیگر تو رو برم که 3 متر اونور تر نشسته بودی و می خواستی فوت کنی آخرم با 1 نفس فوت کردی هوراااااااا تولدت مبارک عزیز ترینم انشالله سالیان سال سایت بالا سرم باشه جیگر طلای من زیر سایه ی خدا و مادر جون و پدر جون و مامان و بابا.خدارو شکر همه کیک و پسندیدن.انشالله خدا توفیق بده سعی می کنم هر سال خودم کیکتو درست کنم فرشته ی من خدایا واقعا 1 فرشته از اون بالا از فرشته هات کم کردی و فرستادی پایین که سایه ی سر من باشه. بعدم شام خوردسم و اومدی رسوندیم خونه. خب حالا 1 جشن کوچیکم این جا می گیرم واست

ادامه مطلب ...