تشکر تشکر تشکر

سلام قربونت برم من

می خوام ازت تشکر کنم

تشکر کنم که برای مراسم نامزدی خیلی زحمت کشیدی

واسه عکس کلی آتلیه رفتی حسابی وقت گذاشتی و خسته شدی.

واسه شمع (شام) کلی زحمت کشیدی دیشبم با مامان و خواهر گلم و زن دایی تا دیر وقت بیدار بودین وزحمت کشیدین.

به خاطر همه کارات ممنونم عزیزم.

تشکر میکنم که این روزا منو تحمل کردی خودمم میدونم عصبی شدم خودمم میدونم زود رنج و حساس شدم. ممنونم بهترینم که صبوری کردی. نمیدونم چرا اینطوری میشه.

الان که گقتی کمرت تیر میکشه حس بدی دارم. خیلی ناراحت شدم. خودم رو مقصر می دونم.

می خوام برم نماز بخونم از خدا می خوام کمکم کنه تحملم بیشتر باشه

دوست دارم عزیزم

بازم عذر می خوام

دلم گرفته

دلم گرفته.

حالم خوب نیست.

زود به هم می ریزم تو رو هم ناراحت می کنم. نمی خوام گردن ام اس بندازم تقصیر خودمه اما ام اس هم کمک میکنه بدتر شم.

نمیدونم چرا زود عصبی میشم. چرا هی تو رو می رنجونم.

عزیزم منو ببخش.

باید قبول کنم دلیلی نداره که اون چیزایی که واسه من مهمه واسه تو هم مهم باشه.

نباید تو کارات دخالت کنم.

اختیار کارات با خودته.

سعی می کنم دیگه دخالت نکنم و تو رو به هم نریزم.

تو رفتارام هم باید یه سری تغییر بوجود بیارم تا این جوری از هم ناراحت نشیم.

دوست دارم.

بالاخره حلقه خریدیم

                         

ادامه مطلب ...

نمی دونم از ته دل شاد باشم یا ناراحت

مممممممممممممممممممممممممممممممممماچ سلام سلام قربونت برم من الهی الان تو صحرایی و کلی هم داره خوش می گذره ها.الهی من فدات شم.این نوشتم خیلی سخته چون همش یاد شادیاست اما قلبم درد می گیره وقتی یادم می افته چقدر به خاطر یه کار احمقانه ی من ناراحت شدی.نمی خوام حرف بزنم فقط بدون اشک تو چشام.اما گذش و از دلت با عملم خدا کمکم کنه در میارم حتما.تو فرشته ی زندگیمی چقدر خر بودم چقدر کارم احمقانه بود بد ترین خاطره تو زندگیم بود بد ترین ۱۳ بدر که نیم ساعت از ته دل اشک می ریختم زیر پتو و چشام تا آخر شب باد داشت اما به همه گفتم درد دلتنگی که دروغم نبود.خب قسمت بدش گذشت.حالا تعریفای خوب خوب.۱۱ فروردین ۱۳۹۰ با مادر جونم و پدر جونم قدم رو چشممون گذاشتید و اومدید خواستگاری.وای نمی دونی چقدر استرس داشتم اما کنارت بودم و ظاهرم ظاروم بود تا تو آروم باشی. همش می گفتم خدایا خودت این مجلس و به دست بگیر.اما به خوبی  گذشت آخرش خنده رو لبای هممون بود.حلقه رو هم که صبح انخاب کردیم.واقعا عالی بود.اول می خواستم ۱۳۶۵ شاخه گل رز باشه ها گفتی اونوقت پیر می شی الهی من فدای تو بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــم.می پرستمت.خواستگاریمونم با حال بود با ماهی و سبزه مزاحمای چوچولو البته دخملمون بودا چند روز رفته بود مهمونی خونه مامان جونش. الهی فدات شم آی آی عشقم روز قبل یه گل قشنگ و شیرینی آورده بودن. 

 

 

بازم می خواستی بیاری که گفتم نه دیگه.اما تو همین سبزه و ماهی هم کلی حرف بود سبزه و حیات اینم نشونه ی خوب شروع یه زندگی پر از شادی و سرزندگی انشالله. 

پیشت نشستم تا آرامش بخشت باشم.وقتی مجلس تموم شد گفتی می خوام شام بریم بیرون مهمون خودت.رفتیم صوفی.خیلی خوش گذشت هنوز چشمات خنده هات تو ذهنم و یادم میاد الهی من قربونت برم.یه تجربه هم پیدا می کنیم هر بشقاب یه اردور حساب می شه ها.اختتامیشم که فوقالعاده بود.خدایا شکرت خیلی دوست دارم که همچنین نعمتی بهم دادی لیاقتشو بهم بده.می پرستمت. 

نامت را بر خاک وجودم حک می کنم        ای آرامش بخش لحظه های سخت زندگیم 

وجودم را به تنت تکیه می دهم              ای استوار ترین تکیه گاه من  

به شکرانه ی وجودت روحم را بر دوش نسیم می گذارم تا بوسه ای زند دستان خالقت را 

از خودم بودا هممممممممممممممممممممم حالا عسللللللللللللللللللللل 

                                           

بهترین و با ارزش ترین عیدی

ممممممممممممممممممممممممماچ آخ جونمی آخ جونمی ااین پست یه کم با تاخیره ها این عید چند روز اول قرار شده بود بریم قشم خیلی دوست داشتم بیای پیشی همممم اما قسمت نبود اونجا همش یادش بودم و یه هو دپ می زدم.اما هر چی بود گذشت دیگه. روز بعد از اومدم رفتیم بیرون به یاد ۵ فروردین پارسال که انتخاب شدم رفتیم باغ ارم کلی حرف زدیم از نامزدی از حرفای پارسال.بعد آب انار بود خیلی خوشمزه بود عشقم مگه نه؟به من خیلی چسبید کنار تو بودن که دیگه هیچی بعد رفتیم پارک عشاق.اونجا انقدر گشتیم جای خوب نبود همممم دوس داشتم عسل اومدنمو به عشقم بدم اما اگه من جوجو ام پیدا می کنم خلاصه بوسه ی عاشقانه و هلو و هسته مالون.الهی فدات شم روز قبل از رفتنمون به قشم اومد دخمل کوچولو ی گلی مون و که البته یه کم بچمون جنگجوها با سبزه رو برد چند روزی که نیستیم خونه مامان جونش باشه و سبزمونم خشک نشه.اومده بودی دم در بوسم کنی و بهم عیدی بدی واااااااای الهی من فدات شم تو خودت بهترین هدیه واسه منی بهترین عیدی سال ۸۹ از طرف خدا.قربون مسئولیت پذیریت برم من.اما نشد عمو پرویز و بقیه ماجرا.اما امشب بهم دادی.گفتم نمی خوام خرجش کنم چون اولین عیدیم اما لبامو بستی.یه عیدی با ارزش دادی که روشم امضا کردی و نوشتی تقدیم به بهترینم.نمی دونی چقدر واسم با ارزش

ادامه مطلب ...