زندگی بدون عشق؟ هرگز

دوست دارم بنویسم از این روزا

از روزایی که داری من رو عذاب میدی

از روزایی که خیلی جدی دارم به آینده جدید فکر می کنم.

10 سال پیش همه زندگی تو بودم البته به گفته خودت.

چقدر عقشم و نفسم و عمر می گفتی بهم.

چقدر برا ت مهم بودم.

اما حالا چی؟ هیچ توجهی نداری

با اینکه ام اس تاثیری روی من نداشته ولی تو اصرار داری که ام اس من روی اخلاقم تاثیر گذاشته. اما هیچ وقت نفهمیدی و قبول نمی کنی ممکنه ام اس روی اخلاق من تاثیر بذاره اما بیشترین تاثیر از رفتار و عمل تو بوده.

بهم میگی عاشقم نیستی ولی دوست داری باهام زندگی کنی یه زندگی معمولی!

بعد دل بستی به یه پسری که 7 سال ازت کوچیکتره هیچ توجهی هم بهت نداره فقط استادت هست همین.  حتی اگه نمی گفتی هم خودم از رفتارت فهمیده بودم.

صحبت های مشاور هم برات بی اثر بود.

خیلی مغرور و خود خواهی خیلی.

فکر کردی من چون عاشقت بودم هر کاری بخوای می تونی بکنی.

بارها و بارها بهت گفتم راهی که پیش گرفتی اشتباهه. راهی که پیش گرفتی خروج از دل و زندگی منه اما توجه نمی کنی.

آره امروز می تونم بگم منم عاشقت نیستم. شاید دیگه دوست هم ندارم و شاید دیگه نخوام باهات زنگی کنم.

تو لیاقت سادگی و صداقت رو نداری. لیاقت داشتن یه مرد که تو این جامعه سرش پایین باشه و بجای سواستفاده از دیگران فقط به فکر زندگی خودش باشه .

تو لیاقت نداری.

فکر می کنی من بخاطر داشتن بچه پای همه افکار احمقانه و بچگانه ات همیشه وایمیسم؟

دلم یه زندگی عاشقانه می خواد. یه زندگی پر عشق و محبت.  فکر نکن کمبود محبت دارم یا تشنه محبتم. نه . زندگی با محبت و عشق لذتبخشترین تجربه یه شخص هست.

وقتی تو زندگی عشق باشه سختی معنی نداره نا ملایمی معنی نداره.

فعلا در مرحله ای هستم که دارم شرایط رو می سنجم. نمی تونم همه خاطرات خوب گذشته رو یهو فراموش کنم اما بلند مدت هم نمی تونم تو این برزخ لعنتی بمونم و عمر خودم رو تباه کنم. دلم عشق می خواد زندگی آروم و بی دغدغه چه تو بمونی چه نمونی و دنبال ماجراجویی های بی فرجامت بری

فرصت زیاد نیست نه برای من نه برای تو.

اما یادت باشه اگه رفتم دیگه هیچ وقت برگشتی نیست هیچ وقت.

چون وقتی میرم که همه گذشته رو دفن کنم و وقتی دفن شد دیگه دلیلی برای برگشتن وجود نداره.

تو میمونی و توجیهاتت!

دیگه اصراری به موندن ندارم چون موندن با من لیاقت می خواد. همین.


خداوندا تو خود گفتی که در قلب شکسته خانه داری

خدایا؛ عاشقان را با غمِ عشق، آشنا کن…
ز غم های دگر؛ غیر از غمِ عشقت، رها کن
تو خود گفتی؛ که در قلب شکسته خانه داری…
شکسته قلب من؛ جانا! به عهد خود وفا کن…
خدایا؛ بی پناهم… ز تو، جز تو نخواهم…
اگر عشقت گناه است؛ ببین غرقِ گناهم!

دروغگویی

ازت انتظار نداشتم دروغ بگی. از اعتماد من سو استفاده کنی. دروغ همه حریم ها و اعتماد ها رو از بین می بره.

وقتی به کسی دروغ بگی حتی دیگه دوست دارم گفتن ها هم می تونه دروغ باشه. نه فقط دوست دارم ها همه چیز لبخند ها محبت ها و ... همه چیز می تونه دروغ باشه.

کاش آدم ها دروغ نمی گفتن.