یکم سرم خلوت شد

سلام عزیز دلم

بالاخره یکم سرم خلوت شد.

هفته دیگه این موقع خدا بخواد دیگه جلسه دفاعیه هم تموم شده و یه بار سنگین از رو دوشم برداشته میشه.

یه سری کار جزئی فقط مونده.

اول یکی دو تا عسل بده ببینم عزیز دلم




حالا گردنت رو یکم بخورم


دلم برات تنگ شده عزیزم ممنونم که تا میگم بیا ببینمت با اینکه خسته ای میای میشینی پای کامپیوتر حتی گردنت درد میگیره اما چیزی نمیگی

عشق منی زندگیمی.

ان شالله    ۱۱تا۱۰ روز دیگه پیش هم هستیم دیگه هم از هم دور نخواهیم بود.

حالا بیا بغلم عشقم.


دوس دارم همیشه همینطوری احاطه ات کنم چون فقط مال منی.

دوست دارم عشق پاکم دوست دارم جوجوی یکی یه دونه من.

آخ فدای خنده هات بشم من

جوجو خودشو جریمه می کند

                                     

همممممم نی می خوام.امروز نتونستم به قولم عمل کنم و باز دهنم باز شد.اصلا انگارا حرف تو این نوک من نمی مونه که همش می خواد بپره بیرون.واسه همینم پیشیم ناراحت و شد و ۱ جریمه سختم کرد هممم.منم الان اینجا خودم و جریمه می کنم و ۱۰۰ بار می نویسم دیگه حرفی که پیشم نمی خواد بزنم و نمی زنم فکر بدم نکنید اصلاهم کپی پیست نمی کنم الان ساعت ده دقیقه به ۱۲ شروع می شود.آقا  اجازه  آقا اجاسه من امروز ماشین بابا رو تو حیاط عخب جلو کردم صافش کردم کلیییییی هم ذوق کردم هورااااااااااااا.البته پیشی می دونی گند هم زدماااا اول اینکه ۱ دوبار نفتم تو دیفال بعدم اینکه با ترمز دستی کشیده حرکت می کردم می دیدم چرا ماشین زور می زنه هااااا هممممم.هممممم بو سوختنی هم اومد اما پیشی مهندسم گفت هیچیش نیست فداش یشم مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن جیگر منی تو عشق منی تاج سرمی عمرمی جونمی خونمی زندگیمی خف شروع می کنیم. بین هر 10 تاشم میام بغل پیشیم دوپیـــــــــــــنگ. 

1حرفی که پیشیم گفته نگو رو نمی گم 

2 حرفی که پیشیم گفته نگو ور نمی گم  

3حرفی که پیشیم گفته نگو رو نمی گم  

4 حرفی که پیشیم گفته نگو ور نمی گم  

5حرفی که پیشیم گفته نگو ور نمی گم  

6 حرفی که پیشیم گفته نگو رو نمی گم 

7 حرفی که پیشیم گفته نگو رو نمی گم  

8 حرفی که پیشیم گفته نگو ور نمی گم  

9حرفی که پیشیم گفته نگو رو نمی گم 

10 حرفی که پیشیم گفته نگو ور نمی گم  

11حرفی که پیشیم گفته نگو رو نمی گم  

12حرفی که پیشیم گفته نگو ور نمی گم  

13حرفی که پیشیم گفته نگورو نمی گم  

14حرفی که پیشیم گفته نگو رو نمی گم  

15حرفی که پیشیم گفته نگو ورن می گم  

16حرفی که پیشیم گفته نگو رو نمی گم  

17حرفی که پیشیم گفته نگو رو نمی گم  

18حرفی که پیشیم گفته نگو رو نمی گم  

19حرفی که پیشیم گفته نگو رو نمی گم  

20حرفی که پیشیم گفته نگو رو نمی گم

 

           

ادامه مطلب ...

نامه نیست الکی پلکی هم نیستا عین حقیقته که....

دوست دارم عشقم

 

 

 

                                            

 

 

تا آخر دنیا تا وقتی زندم عاشقت می مونم

این فقط واسه خالی شدن

خیلی دلم گرفته از طرفی به خاطر دیروز از طرف دیگه اینکه نمی تونم تو دفاع و شیرینی دادن و جشنتون کنارت باشم عزیزم الان فقط گوله گوله اشک که میاد ژایین.مواظب خودت باش قربونت برم شامم بخور/رسیژنم زود بزنیا.دوی دارم از الان برم بخوابم و می دونی که وقتی خیلی ناراحتم فقط دوس دارم بخوابم و به هیچ چیز فکر نکنم.دوست دارم بی نظیرم 

به اندازه ی ۱ سال گیگه عقل اومد کله ی جوجو

ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ سلام سلام عزیز دلم.قربونت برم من الهی خسته نباشی آقا گلم امروزم خیلی کار داشتی.خیلی مطلب نوشته بودم اما حذف شد.حق با تو کوتاهی از من بود حداقل باید می ذاشتم تو چرک نویسا.امروز 1 یال دیگه به چرتکه ی عمر جوجو کوشولو اضافه شد.اما هنوز واسه تو خنگ بازی در میاره هااا تا ذوق کنی و بخندی دوس دارم همیشه لبات خندون باشه.الان بغض دارم از اخر روز تولدم راضی نبودم.یه معذرت خواهی هم بهت بدهکارم پیشی جونم حق با تو شاید من همش دارم توجیه می کنم.خیلی دوس داشتم امروز کنارم باشی پیشم باشی تو بغلت لم بدم و ببوسمت.شاید اگه کنار هم بودیم این ناراحتی ها هم نبود.دوس دارم اینجوری لم بدم بغلت. 

 

فرشته ی من تو بهترین هدیه ی زندگیمی وقتی تو ور دارم دیگه از خدا چی می خوام.انشالله سالای دیگه به هیچ قیمتی از هم جدا نمی شیم و بهترین لحظه ها رو کنار هم می گذرونیم.دوتایی جشن می گیریم.1 کیک گردویی پرتغالی درست کردم 1 ظرفم واسه مادر جون اینا درست کردم که بردم واسشون همگی خوب بود.حالا می خوام 1 جشن کوشولو تو این محیط مجازی که واسه زدن حرفمونو و خاطراتمون کنار شوهرم بگیرم جشن من و تو با همه جشنا فرق داره.رنگش عشق و پر احساس.از همه چیز و هیاهوا کنار تو بودن آرامش بخش واسم .بیا کنار هم بشینیم و عاشقونه این کیک و با هم بخوریم ...

ادامه مطلب ...

جوجوی با 1کم رو

 

عذر خواهی عذر خواهی عذر خواهی.ببشخییییییییییییییید.امروز جوجو بد بد بد پیشی شو رنجوند.ناراحتش کرد.تمام حقم به اون می دم و هیچ دفاعی ندارم.وقتی یادم میوفته غم عالم میاد رو دلم و سست می شم.پیشیم باز حرفای بد زد.اما خدا من و مرگ بده که تو رو می رنجونم نگران می کنم.این و می گم جون تو به قولت عمل نکردی و گفتی.اما جوجو تو که بلد نیسی قول بدی قول وغول می نویسی دیگه چرا از قول حرف می زنی.تو خودت می دونی پیشی از تو خوش قول تر تو همه چیز و به همه کسهنوز اون ته مها ۱ رویی مونده که بیام این گل و با همه ی وجودم بهت بدم و بگم معذرت می خوام هستی من.ببین جوجو تا اومد کامپ و روشن کرد به از جیگرش عذر بخواد.خدایا اون روزی و ندار که عذر خواهیم واسه پیشی عادی بشه.اون روز و نیار که همش قصور کنم و عذر بخوام. 

 

بعدم میام منت کشی  

 

پیشی پیشی من تاج یرم. همه کســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم تاج سرــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم.نفســــــــــــــــــــــــــــــــم.عذر خواهی دیگه ببین جوجو اومد الان سیفیلتو می چشمااااا از یر و کولت بالا می رم.بخند واسم بخند دیگــــــــــــــــــــــــــــــه هام هام هام گوشتو می خورماااااااااااا دورت بگرده جوجو.بخند آها بخند بخند  

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

حالا هم بدو بریم عشخ بازی.ببین هلو هام و چسبوندم به هستم.می دونم الان از ی.نی میایی خسته ای پس بدو بزن بریم تو تخت در خدمتت باشم امروز و از دلتون درارم سرور من.