به اندازه ی ۱ سال گیگه عقل اومد کله ی جوجو

ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ سلام سلام عزیز دلم.قربونت برم من الهی خسته نباشی آقا گلم امروزم خیلی کار داشتی.خیلی مطلب نوشته بودم اما حذف شد.حق با تو کوتاهی از من بود حداقل باید می ذاشتم تو چرک نویسا.امروز 1 یال دیگه به چرتکه ی عمر جوجو کوشولو اضافه شد.اما هنوز واسه تو خنگ بازی در میاره هااا تا ذوق کنی و بخندی دوس دارم همیشه لبات خندون باشه.الان بغض دارم از اخر روز تولدم راضی نبودم.یه معذرت خواهی هم بهت بدهکارم پیشی جونم حق با تو شاید من همش دارم توجیه می کنم.خیلی دوس داشتم امروز کنارم باشی پیشم باشی تو بغلت لم بدم و ببوسمت.شاید اگه کنار هم بودیم این ناراحتی ها هم نبود.دوس دارم اینجوری لم بدم بغلت. 

 

فرشته ی من تو بهترین هدیه ی زندگیمی وقتی تو ور دارم دیگه از خدا چی می خوام.انشالله سالای دیگه به هیچ قیمتی از هم جدا نمی شیم و بهترین لحظه ها رو کنار هم می گذرونیم.دوتایی جشن می گیریم.1 کیک گردویی پرتغالی درست کردم 1 ظرفم واسه مادر جون اینا درست کردم که بردم واسشون همگی خوب بود.حالا می خوام 1 جشن کوشولو تو این محیط مجازی که واسه زدن حرفمونو و خاطراتمون کنار شوهرم بگیرم جشن من و تو با همه جشنا فرق داره.رنگش عشق و پر احساس.از همه چیز و هیاهوا کنار تو بودن آرامش بخش واسم .بیا کنار هم بشینیم و عاشقونه این کیک و با هم بخوریم ...

 

قشنگترین لحظه هام کنار تو رقم می خوره زندگیم دوی دارم سرم و بذارم رو سینت و بگم عاشقانه می پرستمت و دوست دارم زندگی من 

 

من عشق توام جز این چیزی نیستم عاشق تو ام زندگی من هیچ چیز دیگه ای نیستم هستی من پی نباشی ....

تنم را بکشم به لب‌هات می کشم می خوام بسوزونیم با اتیش عشقمون ابم کنی

 

حالا نوبت من تو اتیش عشقمون بسوزونمت زندگی من 

می‌شود لباس‌هام را به تنم
آتش بزنی
و من لباس‌هات را
به تنت آب کنم؟


ذره ذره در آغوشت جا بگیرم؟
ذره ذره ببوسمت؟
لباس‌هات را
ذره ذره
به باد بدهم؟
تو را مزه مزه کنم؟
با دلتنگی‌ات چه کنم
آقای من  
 
همه ی وجودم برای تو سند خورده بهترین من 
کلی با هم شوخی کنیم و بخندیم  



                    

قبل خواب واست برقصم 

                      

مثل همه ی شبای عاشقانه دیگمون بپرم بغلت ببریم حموم 

                              


بعدم بریم تو تخت ماساژت بدم لباتو بخورم کل تنت و دیتات و بوسه بارون کنم و بگم تو فقط مال منی خدایا شکرت 
 
خدایا وقتی تو 1 روز یه نی نی و به این دنیا میاری خیلی خوشحالی پس حتما تو روز تولدشم حسابی نگاش می کنی و بهش می خندی خدایا حتما دعاشو گوش می کنی.خدا جونم پیشیم زودترکارش تموم شه و بیاد پیشم دلم خیلی براش تنگ شده.خدای بزرگ به شوهرم و همه ی خانوادم که خانواده شوهرمم هست سلامتی بده.خدایا من و شوهرم و واسه هم نگه دار و کمکم کن تا جایی که تو توانم پیشیم و راضن نگه دارم از خدم.خدایا اساس زندگیمون صداقت و اعتماد و سادگی بود کمکمون کن تو این راه ثابت قدم باشیم.خدایا کمکم کن همیشه خانوادهامون و راضی نگه داریم که رضایتشون رضایت تو.خدا جونم نذار تو زندگی راجه به هم قضاوت کنیم.ش.هرم 1 نعمت بزرگ زندگیم خدا جونم خیلی دوسم داشتی کمک کن قدرش و بدونم.خدایا تواناییشو بده عیبایی که خودم متوجهشون شدم و رفع کنم روز به روز عشق و تو دلای من و شوهرم نسبت به هم بیشتر کن شوهرم نسبت به چیزایی که زندگیمون و تلخ می کنه کر و کور و ناتوان کن و.... آمین. 
دیگه میام بغلت و آروم روی بازوت می خوابم بی نظیرم البته اینکه تو این شب چیز دیگه ای هم باشه یا نه در اختیار تو همسر عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ 
 
عزیزم خیلی دیر شده دیگه نرسیدم نگاش کنم ببینم غلط داره یا نه اگه داشت معذرت می خوام مممممممممممممممممممممممممممممماچ.بووووووووووووووووووووس دویت دارم 10++
نظرات 3 + ارسال نظر
پیشی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام
بازم تولدت مبارک عزیزم.
منم برات سلامتی و خوشبختی آرزو می کنم.
غلط که داشتی طبق معمول
اما این راجع به رو یاد نگرفتی هنوز!!!!
دیشب گفتم شب می خوام باهات حرف بزنم گفتی باشه اما یادت رفت.
الان یکم درد دل میکنم.
دیروز تولدت بود. دوس داشتم تو این روز عزیز یکم وقتت رو اختصاصی بذاری واسه من. منم ببینمت خیلی دوس داشتم ببینمت. می دونستی تنها بودم نیازی نبود بگم چون گفته بودم حمید رفته خونه بهنام.
وقتی پیام دادم جواب ندادی و بعدش اس ام اس دادم بازم تا 10.15 اینا جواب ندادی گفتم شاید کار داری یا اینکه تمرکز کردی و می خونی. نخواستم مزاحم باشم.
اما بعدش که فهمیدم ماجرا چی بوده یکم ناراحت شدم. حس کردم یادت رفته یه پیشی داری که شاید دوس داشته تو تولدت ببینتت کیکت رو ببینه نگات کنه.
بگذریم.
نشد تو تولدت روی ماهت رو ببینم ایشالله سال بعد.
دوست دارم

جوجوی بد چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ

پرستو جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

elahiiiiiiiiiiii tavalood mobaraaaak .
ba ejazat omadam begam haraz chandgai miamo mikhonamet ba ejaze linket kardaaam rahat bashaaaaaam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد