بیماری پسرمون

تقریبا یک ماه از ارسال قبلی میگذره.

خیلی چیز جدیدی برای نوشتن ندارم.

حس میکنم رفتارش با شیب ملایمی به سمت سرد شدن پیش میره. البته به خودش هم گفتم . اونم تکذیب کرد و گفت نه رفتارم عوض نشده و مشغله ذهنی زیادی دارم. در این مورد تا حدی حق داره.

پسرمون الان ۱۱ روزه بصورت سیکلی دچار اسهال و استفراغ میشه.

دو سه روز درگیر هست دو سه روز خوب میشه و دوباره همین داستان. سه تا دکتر هم رفتیم تقریبا یه تشخیص و یه تجویز دادن.

یه روز بعد از قطع دارو مشکل دوباره پیش میاد. البته دکتر آخری آزمایش مدفوع نوشته که هنوز جوابش مشخص نیست.

ذهن همسرم به شدت درگیر وضعیت پسرمون هست .

در رفتار بین من و همسرم هم مشکل یا اختلاف خاصی نداشتیم در کل. اما حس میکنم اون انگیزه زندگی مشترک هم وجود نداشته

نظرات 5 + ارسال نظر
لیلی سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 12:15 ق.ظ

یه حالت هم هست که بچه میگرن شکمی داره امیدوارم هرچه زودتر کوچولوتون خوب بشه و دغدغه همسرتونم برطرف بشه.

ممنون امیدوارم

محیا سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 12:51 ق.ظ http://Khabeman blogsky.com

بیناری پسرتون چی هست

در حال حاضر که اسهال و استفراغ داره . ولی اوتیسم هست

محیا چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 06:38 ب.ظ

شرایط سختی دارین ولی کاش مادرش جا نزنه چون در قبال اون بچه مسئولیت داره. شما هم با هاش کنار بیایین چون تنهایی سخت هست. با توجه به بیماری خودتون باید تو شرایط آرومی باشین.

یک دوست چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 08:13 ب.ظ

دکتر ولا موسوی رو سرچ کنید درمورد اتیسم پسرتون انشاالله راه گشا باشه

سپاس

مگی جمعه 10 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 04:01 ق.ظ

خوبید ایشالا؟

خوبم ممنون. خبر جدیدی نیست همون روال پیش میره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد