ایشالله روزی عشقم

                  

اوووووووووووووف بالاخره تموم شد و جوجوت فارغ التحصیل شد.اما خیلی زود گذشتا.اون امتحان لغو کردنا اون کل کل کردنا ازمایشگاها بچه ها و ... این سالای تحصیلم دو سال اولش زندگیمو تباه کرد و دوسال آخر زندگیمو ساخت پیشی من .عشق من به برکت وجود تو هستی من.اینکه بودی آرومم می کردی مخصوصا اون روزا که خیلی حالم بد شده بود توکنارم بودی با زنگات.مرسی عزیز دلم مرسی عشق من.تو نبودی شاید این فارغ التحصیلیم به تاخیر می افتاد.از مامان و بابا هم ممنونم که همه چیز و تحمل کردن و ساپرت مالی و عاطفیم بودم.از تو هم ممنون هستی من تاج سرم سایه ی سرم که دوریا رو تحمل کردی.الان دیگه هر وقت بیای شیراز خانومیت می دو میاد پپیشت ایشالله. 

نفسم انشالله این فارغالتحصیلی در مقابل این زحمتایی که تو برای پایان نامت می کشی و سختیاش قابل قیاس نیست یه لیسانس جوجویی بود دیگهههههه.نفسم همممه ی این سختی ها نتیجه داره مطمئن باش حکمت داره بی نظیر من. کاد و و هدیه هرچی بزرگ تر کاغذ کادوش بیشتر هدفت هدیه ی خداست و سختیاش کاغذ کادو. 

هستی من الان زنگ زدم واسه عکس آماده بود با بابا می رم بگیرم.اونا رم سفارش می دم.قربونت برم من دوست دارم زندگی من.منم همممممه ی دوریا رو واسه پیشرفتت تحمل می کنم تو هم تحمل کن گیگههههههه به خاطر زندگی و آیندمون زندگی من.می پرستمت.مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ شیرینس فارغالتحصیلی راه دورم و الان میدم 

اما اومدی مال جفتمون و می خورییییییم کنار هم.

ادامه مطلب ...

تقدیم به تک خال زندگیم

بوی تنت بوی گله، بوی گلای اطلسی
مثل شکوفه های سیب قشنگ و دور از دسترسی
وقتی میای بهار میاد، بوی گل انار میاد
عطری که با نسیم صبح از روی سبزه زار میاد


شراب صد ساله تویی، سرخی آلاله تویی
اگه قماره زندگی اونی که تک خاله تویی

دلم میخاد حرف بزنی، قفل سکوت رو بشکنی
مثل حریر اون صدات برگ گل ابریشمی
ای آخرین سرود من، نوای چنگ و عود من
از تو قشنگه زندگی، ای همه تار و پود من


شراب صد ساله تویی، سرخی آلاله تویی
اگه قماره زندگی اونی که تک خاله تویی

برای تو

سلام جوجوی من

سلام بهترینم

اینجارو ترکوندیا

قربونت برم الهی

میخوام بگم بهترینی

میخوام بگم همه کسمی

میخوام همیشه کنارتم همیشه همیشه همیشه

دوست دارم زندگی من.

می پرستمت


آلبوم عشق

آخ جوووووووووووووووون جوجو امروز رفت بالاخره بعد ۲ ماه آلبوم نامزدی و از آتلیه که نه دم خونه ی عکاس گرفت.وااااااااااای نمی دونی عکسا چقدر خوب شدن عشق من.کاش کنارم بودی دسوت داشتم با هم عکسا رو می دیدم کلی سر به سر هم می ذاشتیم و اذیت هم می کردیم.عکسا خیلی خوب و قشنگ شدن.تازه عسکای سسکی هم داشتیم هورا هورا.الهی من فدات شم.اما مگه من طاقت میارم شوهرم نبینه.همون شب اومد تو وب کم و نشونت دادم.البته بماند که این سرعت نتم کم و بود وبازی در می آورد اما از حق نگذریم اون شب راه اومد باهامون.الهی منفدات شم.هورا هورا امروز خیلی ذوق دارم گفتی نشستی با دکتر مفصل حرف زدی و تکلیف پروژه تا حد زیادی معلوم شده.قربونت برم من خدا رو شکر.مطمئنم فردا ها تو زندگیمون تو کارت نتیجه ی همه ی اینا رو می بینیم خدا یا شکرت.خدایا شکرت لیاقت پیشیمو بهم بده حرف از اومدن زدی و هممون و خوشحال کردی من که تو پوست خودم نمی گنجم.انشالله.آقا پیشی ماه رمضون اگه اینجا باشی بهتره آخه تند تند مهمونی دهوتیم.دیشب خونه مادر جون اینا بودم جات خالی عمه جون و بچه هاشونم اومدن آلبوم و ببینن.خیلی جات کنارم خالی بود پیش خودم می گفتم پیشی جونم امشب نزنگیده که یه هو مثل اینکه شنیده باشی زنگ زدی.معلومه که می شنوی آخه دلامون یکیه فدات شم.شب شام اونجا بودم ماکارونی داشتن 

سر میز مادر جون یه چیز گفتن کلی ذوقتو کردم و نزدیک بود گریه کنم از بس می خواستم پیشت باشم گفتن پیشی و خواهرش همیشه بچه بودن می گفتن بعد غذا خدایا خدایا شکرت دستت درد نکنه مامان ذوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق.عشقم انشالله به یاری خدا کارا افتاده رو غلتک فقط اومدی حتما پیش خانوم شرکت نفت برو.دیشب باز زنگیدی فدای دلت شم گفتی گرفته قربونت برم من با هم صحبت کردیم و با خنده رفتی سراغ سریال شبم که اومدم وب دادم و کلی ماسط رقصیدم تا جایی که بتونم از همین جا هم که شده ارضات کنم هستی من ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ