ایشالله روزی عشقم

                  

اوووووووووووووف بالاخره تموم شد و جوجوت فارغ التحصیل شد.اما خیلی زود گذشتا.اون امتحان لغو کردنا اون کل کل کردنا ازمایشگاها بچه ها و ... این سالای تحصیلم دو سال اولش زندگیمو تباه کرد و دوسال آخر زندگیمو ساخت پیشی من .عشق من به برکت وجود تو هستی من.اینکه بودی آرومم می کردی مخصوصا اون روزا که خیلی حالم بد شده بود توکنارم بودی با زنگات.مرسی عزیز دلم مرسی عشق من.تو نبودی شاید این فارغ التحصیلیم به تاخیر می افتاد.از مامان و بابا هم ممنونم که همه چیز و تحمل کردن و ساپرت مالی و عاطفیم بودم.از تو هم ممنون هستی من تاج سرم سایه ی سرم که دوریا رو تحمل کردی.الان دیگه هر وقت بیای شیراز خانومیت می دو میاد پپیشت ایشالله. 

نفسم انشالله این فارغالتحصیلی در مقابل این زحمتایی که تو برای پایان نامت می کشی و سختیاش قابل قیاس نیست یه لیسانس جوجویی بود دیگهههههه.نفسم همممه ی این سختی ها نتیجه داره مطمئن باش حکمت داره بی نظیر من. کاد و و هدیه هرچی بزرگ تر کاغذ کادوش بیشتر هدفت هدیه ی خداست و سختیاش کاغذ کادو. 

هستی من الان زنگ زدم واسه عکس آماده بود با بابا می رم بگیرم.اونا رم سفارش می دم.قربونت برم من دوست دارم زندگی من.منم همممممه ی دوریا رو واسه پیشرفتت تحمل می کنم تو هم تحمل کن گیگههههههه به خاطر زندگی و آیندمون زندگی من.می پرستمت.مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ شیرینس فارغالتحصیلی راه دورم و الان میدم 

اما اومدی مال جفتمون و می خورییییییم کنار هم.

 

 

همه وجودم مال تو.راسی عزیزم می دونم این روزا خودتم کلافه شدی.شاید درست نبود الان از تو راجه به کرک کردن می پرسیدم.خف جوجو گیجم می زنههههه دیگهههههه اونوقت اعصاب پیشیش خوردتر می شه.من معذرت می خوام.وقتی با تندی بهم می گی هول می کنم و نمی تونم جوابتو بدم و خنگ می شم.درست مثل داداش وقتی چند تا سوال ریاضی ازش می پرسیدم وسطش یه سوال می کردم به هو داد می زد البته روزایی که کلافه بودا.واسه همین یاد گرفتم خودم مسئله هامو حل کنم ایجا هم باز خودم سعی کردم نشد به شهاب اس ام اس دادم یاد گرفتم. 

می پرستمت.امشب دایی بهنام اینا میان اینجا همه کسم.

نظرات 1 + ارسال نظر
پیشی پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام عزیزم
مبارکه عزیز دلم
امیدوارم که منم زود فارغ شم واقعا دارم کلافه میشم.
معذرت رو من باید بخوام که زود تند شدم.
دوس ندارم تند شم که مشکلاتت رو بخوای به بقیه بگی و اونا واست حل کنن.
مشکل بازی مشکل بزرگی نبود. هم تو می تونستی صبر کنی بیام هم من می تونستم صبور باشم و راهنمایی بیشتری کنم. اما واقعا نمی دونستم کدوم نوع کرک هست.
بازم معذرت می خوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد