پیشیم رفته زیارت

 

 الان اونجایی دلم خیلی برات تنگ شده.اما رضا جونم قربونت برم خودت به دل پیشی من به دل پاک پیشیم نگاه کن.یا امام رضا انشالله سال دیگه شایدم زود تر کلا دفعه ی دیگه با هم بیایم پا بوست آقا. 

امام رضا به حق مقام و احترامی که پیش اوس کریم داری چند تا خواهش از همین راه دور دارم اول اینکه همه ی مریضا رو شفا بدی از صدقه سر اونا شوهر و پدر منم کامل شفا بدی.امام رضا شوهرم این هفته بدون دارو اومد پیشت به کرکت قسم از خدا بخواه همیشه بدون نیاز به دارو باشه و سالم و سایش بالا سرم باشه.البته من ایمان دارم که خوب خوب.ته دلم همیشه قرص دیر یا زود شوهر و بابام خوب خوب می شنا.اما رضا دوست دارم اولین سفر زندگیکونو با هم بیایم اونجا.روز به روز عشقمون و به حق عشق فاطمه و علی زیاد کن و از خدا بخواه که که همیشه اونی که به صلاحمون و پشیمونی نداره و رضای خودش توش بهمون بده و ظرفیت پذیرششم بهمون بده. شوهرمم همیشه سالم و سلامت باشه و سلامت برگرده پیشم آمین 

ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممچا قربونت برم من الان اونجایی پیش آقا دلم واست 1 ذره شده به خدا.نزدیک گریم بگیره ها.همه رو دعا کن نفسم.تو حرم که می ری خودتو بسپار به دلت و بشکن فدای چشمات شم فدای اشکای پاکت شم.می پرستمت به خدا فرشتم.اول همه رو دعا کن بعد خودمون.واسه عشق و زندگیمون.مطمئنما دست پر بر می گردی و خدا بهترینا رو به دلمون می ندازه فقط به خودش باید توکل کنیم. 

قربونت برم من.منم انشالله از فردا چادری می شم می شم خاله سوکسههه به خاطر شوهرم و زندگیمون 

.می پرستمت هستی من. مواظب خودت باش که جونم به جونت بستستا