تصمیمات بعد از کنکورش

قبلا هم گفته بودم  بعد کنکورش اقداماتی خواهم کرد. به خودش هم گفته بودم با داداش هات صحبت میکنم.

امروز فرصت پیدا کردم صحبت کنم البته فایل صوتی فرستادم چون اونا زمانشون با اینجا یکی نیست و ممکنه سرکار باشن.

چون میدونم طولانی میشه و الان انگشتم اذیت میشه ( سوغات ام اس) بعدا می نویسم چیا گفتیم .

نظرات 2 + ارسال نظر
مگی یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:50 ق.ظ

بی‌صبرانه منتظرم

امیدوارم معجزه‌ای بشه و به هر طریقی که خیره زندگیتون به روزای خوبش برگرده

ممنونم

نرگس دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 03:10 ب.ظ

الهی جواب صبرتون رو به بهترین شکل از خدا بگیرید واقعا شرایط سختی دارید ولی با متانت رفتار میکنید

شما لطف دارید امیدوارم خدا معجزه ای واسه پسرم داشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد