برای تو

سلام جوجوی من

سلام بهترینم

اینجارو ترکوندیا

قربونت برم الهی

میخوام بگم بهترینی

میخوام بگم همه کسمی

میخوام همیشه کنارتم همیشه همیشه همیشه

دوست دارم زندگی من.

می پرستمت


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ

ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ منم دوست دارم و عاشقتم هستی من.زندگی من به خدا دلم واست تنگ شده

جـــلــیــــل یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:42 ق.ظ http://donyayema2taa.blogfa.com

ســلــام زندگی ما ظاحرا خیلی شبیه به
زندگی شماست

راهایی که شما رفتید ما تازه شروع کردیم

منو زهراه مثله شماهم دیگه رو جوجو پیشی

صدا میکنیم و از هم دوریم.هنوز رسمی نشدیم

وبلاگتون اولین وبلاگی هست که من با حوصله خوندم[

:S004:]



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد