یکم سرم خلوت شد

سلام عزیز دلم

بالاخره یکم سرم خلوت شد.

هفته دیگه این موقع خدا بخواد دیگه جلسه دفاعیه هم تموم شده و یه بار سنگین از رو دوشم برداشته میشه.

یه سری کار جزئی فقط مونده.

اول یکی دو تا عسل بده ببینم عزیز دلم




حالا گردنت رو یکم بخورم


دلم برات تنگ شده عزیزم ممنونم که تا میگم بیا ببینمت با اینکه خسته ای میای میشینی پای کامپیوتر حتی گردنت درد میگیره اما چیزی نمیگی

عشق منی زندگیمی.

ان شالله    ۱۱تا۱۰ روز دیگه پیش هم هستیم دیگه هم از هم دور نخواهیم بود.

حالا بیا بغلم عشقم.


دوس دارم همیشه همینطوری احاطه ات کنم چون فقط مال منی.

دوست دارم عشق پاکم دوست دارم جوجوی یکی یه دونه من.

آخ فدای خنده هات بشم من

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ

ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ
الهی فدات شه جوجو زندگی من.انشالله که چند روز دیگه این بارم ور داشته می شه قربونت برم من الهی نگران نباش بهترین ارائه رو می ده پیشی من.خدا نکنه ا.همه کس من وظیفمه به خواسته های شوهرم جواب مثبت بدم و از جونم واست مایه می ذارم زندگی من.پیشی دل منم واست تنگ شده.تو رو خدا زود بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد