جوجوی با 1کم رو

 

عذر خواهی عذر خواهی عذر خواهی.ببشخییییییییییییییید.امروز جوجو بد بد بد پیشی شو رنجوند.ناراحتش کرد.تمام حقم به اون می دم و هیچ دفاعی ندارم.وقتی یادم میوفته غم عالم میاد رو دلم و سست می شم.پیشیم باز حرفای بد زد.اما خدا من و مرگ بده که تو رو می رنجونم نگران می کنم.این و می گم جون تو به قولت عمل نکردی و گفتی.اما جوجو تو که بلد نیسی قول بدی قول وغول می نویسی دیگه چرا از قول حرف می زنی.تو خودت می دونی پیشی از تو خوش قول تر تو همه چیز و به همه کسهنوز اون ته مها ۱ رویی مونده که بیام این گل و با همه ی وجودم بهت بدم و بگم معذرت می خوام هستی من.ببین جوجو تا اومد کامپ و روشن کرد به از جیگرش عذر بخواد.خدایا اون روزی و ندار که عذر خواهیم واسه پیشی عادی بشه.اون روز و نیار که همش قصور کنم و عذر بخوام. 

 

بعدم میام منت کشی  

 

پیشی پیشی من تاج یرم. همه کســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم تاج سرــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم.نفســــــــــــــــــــــــــــــــم.عذر خواهی دیگه ببین جوجو اومد الان سیفیلتو می چشمااااا از یر و کولت بالا می رم.بخند واسم بخند دیگــــــــــــــــــــــــــــــه هام هام هام گوشتو می خورماااااااااااا دورت بگرده جوجو.بخند آها بخند بخند  

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

حالا هم بدو بریم عشخ بازی.ببین هلو هام و چسبوندم به هستم.می دونم الان از ی.نی میایی خسته ای پس بدو بزن بریم تو تخت در خدمتت باشم امروز و از دلتون درارم سرور من.  

                            

نظرات 4 + ارسال نظر
پیشی یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ق.ظ

فدات شم دیگه فراموشش کن.
با این عکسایی که میذاری کم کم وبلاگمون رو فیلتر میکنن

کوچولوی غمگین پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام
وبلاگت خیلی دلنشینه.
عشق منم بهم میگه جوجو بقیه حرفاتون خیلی شبیه حرفای ماست خوشحالم که شما دو تا به هم رسیدین ولی ما از هم دوریم و خیلی سخت میگذره بهمون دعا کنین روزای سخت ما هم تموم شه

خوشبخت بشید ایشاالله

عکساتم خیلی نازن

کوچولوی غمگین پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ

ببخشید که بازم نظر دادم ولی خواستم بگم همه وبلاگتو تو یه نفس خوندم ولی خسته نشدم انگار داری حرفای دل منو میزنی جوجو

امروز تولد هردوتامون بود ولی به خاطر مشکلی که برا عشقم پیش اومده با اینکه از خیلی وقت پیش یادش بود ولی هیجوری نتونستیم با هم ارتباط داشته باشیم

خودت که میدونی درد دل تنگی و بی خبری چه میکنه با آدم

فقط برامون دعا کنید. خواهش میکنم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 03:26 ب.ظ

حیف که گند زدی بهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد