یکم دیگه

سلام جوجوی خوشکل و نازم

فقط یکم دیگه مونده ها

این مدت هم زود میگذره و باز پیش همین.

اینجا برف میاد نمیتونم برم بیرون.

دوست دارم هستی من

دلم هوات رو کرده

با هم راه بریم بگی پیشی آروم تر راه برو

دستات رو بگیرم فشار بدم

به چشای هم نگاه کنیم و چشامون حسابی با هم حرف بزنن و لبامون ساکت بمونن

دلم برات تنگ شده بهترینم

خوشحالم که زمستونامون خیلی زود تموم میشن

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 ب.ظ

ممممممممممممممممماچ الهی مهسا فدات شه منم دلم خیلی هواتو کرده خیل چند روز پیش آهنگ بنان و گذاشتم و باش گریه کردم اما دیگه داره تموم می شه بی نظیرم.آره هروقت تند راه می رم یاد پیشیم می افتم.به مرحله ای رسیدیم که دیگه هیچ فاصله ای بین دلامون و روحمون نیست و با نگاه با هم حرف می زنیم نفسم منم دلم واسه چشات تنگ شده بهترینم.می گذره فدات شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد