خدایا یعنی میشه من و پیشی بچمون و ببریم پارک ههههههههم

   

 مممممممممممممممممممممماچ فدای نفسم بشم  من.می خوام بیام بغلت جیک جیک کنم واست. 

هههههههمممممم خیلی جات خالی بود پیشی من یه روز حتما بریم با هم یه پارک تو با هنر همم جنوبی یا شمالی؟همممممم نیمی دونم فقط خیلی خوف بود.بزرگ بود هوا هم عالی بود.جون می داد با نفست بشینی و فقط زل بزنی تو چشاش و بگی دوسش داری. 

آخا آخا آخا فراز و فریناز و بردیم قلعه بادی یه آن یاد روزی افتادم که انشالله بچمون و بیاریم پارک و هی من بگم پیشی این و آوردی واسش همش بهونه می گیره ببین چی می خواد فدات شم.با هم ببریمش پارک و شهر بازی بگیم و بخندیم وخوش باشیم.باباش لوسش کنه مامانش قربون صدقش بره ههههههییییی خدایا زودتر این روزا رو بیار واسمون.دوست دارم عشق من دوست دارم بابای بچم.دوست دارم نفس من.

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 10:51 ق.ظ

منی که چندین ساله گه گاه میام وبلاگتونو میخونم با ماجرای اخیر و پست اخرتون یاد این پست خانومتون افتادم…دنیا خیلی جای عجیبیه…

بله دنیای عجیبی داریم. من که همه چیز رو تجربه کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد