خدایا شکرت

  

 

ممممممممممممممممممممممممماچ فدای پیشیم بشم من عشق من.هیس این حرفا چیه؟مگه من می ذارم وب عشقمون خاک بخوره هان. 

واااای خدایا امروز بهترین تولد زندگیم.چون بهنرین هدیه رو از طرف تو دارم. یه پیشی .۱ زندگی.۱ عشق.کسی که نفسام.کسی که روحم. 

خدایا شکرت.مممممممممممممماچ. 

هورا هورا قرار عصر با پیشیم برم بیرون کله پاچه بخوریم.یه کیکم درست کردم واسش خدا کنه خوب بشه و خوشش بیاد.دیونتم پیشی من.می خوام تو این روز تولدم به خودم قول بدم هرچی تا قبل از این سن خاطره بد دارم فراموش کنم و کنار عشقم شاد شاد باشم بدون نگرانی. 

وایی الان مامان داشت با داداش صادق حرف می زد گفت شب انلاین میشه. 

بیا تو ادامه کارت دارم جیگرم

      عسلللللل لازمم.مگه نمی بینی خمار لباتم

                            

 

 

 تو چشات نگاه می کنم و می گم دیونتم.عاشقتم.آخ قربون شوهرم بشم من

                             

 

 دیونتم.می فهمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

                             

 

                    آآآآآآآآآآآآآییییییی لهم کردی آب لمبو شدم.آی لبم                         

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد