دلم واست تنگ شده

                                      

 

همممممممممممم پیشی ببین اودم عذر خواهی.قربون جذبت برم من.فدای تنبیه کردنت بشم من.خوندم.متابولیسمم خوندم کراوسم خوندم یه ساعت دیگه می رم سراغ زبان.قربونت برم من.همممممممممم.می دونی کلی آه چشیدم ؟ می دونی عسلم تموم شده؟ می دونی انرژیم کم شده؟می دونی دلم واست یه ذره شده؟ می دونی وقتی خانوم می گه دستگاه پیشی مورد نظر خاموشه کلی آه می کشم.ببخشید خف.چشم من دیگه رو حرف شما حرف نمی زنم اما خف هممممممممم.ههههههههییییییی دوست دارم پیشی گلم.دوست دارم پیشی عشقم.پیشی جونم 

پیشی عمرم 

پیشی زندگیم 

پیشی نفسم 

پیشی روحم 

پیشی آرامش بخش وجودم 

پیشی انگیزم 

راسی می دونی وسط درس چی گفتم؟ گفتم بابای بچم زنش فوق باشه کلی ذوق می کنه بچمم می گه مامان بابام فوق دارن کلی ذوقیدم.

                              

 

 

به لطافت و زیبایی این گل.به عظمت اونی که خلقش کرده که من به تو هدیش بدم و از دیدنش یاد عشق و خاطره هامون بیوفتیم.به سرخیش که ما رو یاد آتیش عشقمون می ندازه قسم می خورم عاشقتم 

حالا عسل بده آشتی آشتی دیگه 

 

       

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد