قصه ی دلتنگی

                                              

 

ممممممممممممممممممممممممممممماچ الهی قربون دلت برم من که هوامو می کنه خدا نکنه منم هر شب عکستو نگاه می کنم کیف پولم و که باز می کنم یا وقتی که بک گراوند منوی گوشیم میاد همون عکسست که تو شاه عبدالعظیم گرفتیم همونی که با چشای خوشکلت زل زدی بهم و داری نگام می کنی.دیگه حدی شده که تا یاد خنده هات میاد تو ذهنم بغض می کنم دوس دارم زمان وقتی پیشت نیستم زود بگذره و وقتی هستم کنارت ثانیه ها از حرکت وایسن تا همیشه پیشت باشم هستی من.الهی دورت بگردم.آره دلم خیلی تنگ شده واست عشق من خیلی.همین الانم بغض دارم.کاش روزایی بیاد که هیج وقت از هم جدا نشیم هیچ وقت.مگه یه جوجو چقد دل داره.وقتی دل یکی زود زود تنگ می شه و خیلی نازک می گن مث گنجیشک.می پرستمت می فهمی می  پ رس ت مت.نازی دلم واسه اونی که تو پستت کامنت گذاشته سوخت الهی همه ی لیلیا به مجنونشون برسن.همه ی عاشقا کنار هم آروم بگیرن من و نفسمم به هم برسیم.سایه ی سرمی.زندگیمی.شوهرمی(انشالله).تکیه گاهمی.تا پای جونم کنارتم زندگیم.حالا عسل بم بده 

ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

ا نکن هنوز می خوام بخورم ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم 

آخیش جیگر منی.منم باید سعی کنم طاقتم و بیشتر کنم.ناسلامتی باید آرامش بخشت باشم نمی شه که همش بگم دلم تنگ شده باید محکم تر از اینا باشم. اوه اوه من دیگه برم شام بگیرم زندگی من.درضمن شما بگو خر،الاغ هر چی عشقت می کشه من خرتم خلتم چلتم دیوونتم می پرستمت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد