تولدت مــــــــــــــــــــــــــــــبــــــــــــــــــــارک

خب اومدیم تو جمع عاشقونه و خودمونی خودمون دور از شلوغی و هیاهو فقط خودمون کنار هم من تو بغلت لبام رو لبات کنارت نفسم تولدت مبارک نمی دونی چه حس قشنگیه دیشب تو بغلت این متن و واسه تو گفتم بی نظیرم.انشالله سالیان سال سالم و سلامت پر انرژی و شاد کنار هم باشیم و یه زندگی ساده و خوب و داشته باشیم.ظهر داشتم تو ذهنم تصور می کردم که با هم رو مبل نشستیم دستت دورم و داریم مهرسا رو واسه ازدواجش نصیحت می کنیم و از عشق قشنگ خودمون می گیم تو این سالها ایشالله اون روزام میاد. 

عزیزم این متن و با همه ی احساسم به تو تقدیم می کنم که واقعا ناقابل بعدشم همونو به زبون جوجویی نوشتم.دوست دارم بی نظیرم. 

http://www.hamrahi.com/MyMusic.htm 

اینم گوش کنی حتمنا آهنگ تولد لندی خوستم واست بذارم دیشب نشد مثل پارسال گوشیم اون قابلیت و نداشت نفسم 

                               

 

همیشه آغاز دشوار است. 

کلام را از کدام نقطه اغاز کنم وقتی می دانم در وصف خوبی هایت پایانی نیست.از سپاسش می گویم که خود سر آغاز عشق است. 

سپاس می گویمت ای پیوند دهنده ی قلب ها که ذره ذره ی وجودم را به او پیوستی  

در این روز بهاری هنگام نغمه خوانی بلبل و ناز و عشوه ی گل 

بذر وجود تک گل باغ زندگیم مرا کاشتی 

گلی نایاب که عمر جاودانه دارد 

و از آسمان بی کرانت تک ستاره ای کندی ، به زمین فرستادی و از فرشتگانت یکی کاستی 

و همه را به من هدیه دادی 

سپاس پروردگار من یارای آن ده تا آخرین نفس کنارش باشم 

وسلام بر تو عشق زیبای من پاک ترین خلقت آفرینش برای من 

می دانی دوست داشتنم برایت چه اندازه است؟ 

آن قدر که در دایره ی لغات نمی گنجد و دردایره ی آفرینش جای نمی گیرد 

گاه گاه که پرنده ی ذهن را در ساحل دریای بی کران خوبی هایت رها می کنم اندکی از آن، دو چشم کوچکم را می گیرد ام وجودم در آن غوطه ور می شود. 

خدا تو را آفرید چون می دانست بدون تو دنیا برایم تنگ می شود و زندگی محال 

ای افتخار من آمدی وجودم را شکستی و از نو بنا کردی و بند بندش را با عشق به خود پیوند زدی 

در سختی ها همواره کنارم بودی و آرامش بخشم 

آری رسم وفا آموختی 

خدایا مرا یاری ده تا در وفا داری از استادم بالاتر روم بر خودش 

و ان هدیه ی الهی که در وجودم به ودیعت نهادی را خالصانه به پایش بریزم  

سراپای وجودش را از عشق بپوشانم و باز هم اندی در دستانم بماند 

خدایا سلامتی را سر در آشیانه ی ما کن که وجودش سالیان سال با طراوت و پر عشق و شاد 

سایه سار سرم باشد 

و در کنارش آرامش یابم ای آرامش بخش دلها 

 

خف دیگه حالا دست دست دست سوت هورااااااااااااااااااااااااااا  


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

بیا شما رو فوت کن که 100 سال زنده باشی نه 100 تا کمه نی می خوام هممممممممممممممم 300 سال زنده باشی تولد تولد تولدت مبارک 

:no5::no52:
:no24::no26::no62:
:no5::no52:
:no24::no26::no62:

بازم تو دنیای مجازی می خوایم جشن یگیرم تولدتو 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید  

خودم واست می رقصم ریدین دین ریدین دین تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدdancingشکلک های شباهنگ

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرف من  

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net 

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netالهی که هزارسال همین جشنو بگیریمتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netبه خاطر و جودت به افتخار بودنتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

 

حالا نو بت هدیست هورا هورا هرکی گفت توش چیه؟ 

هیچکی نمی تونه بگه توش یه دنیا عشق پاک و یه قلب که هر سال هی کادوش می کنم
حالا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس 

                          

                             

آخخخخخ مرسی عزیزم چقدر شیطونی کزدما عرق کردم اوف.الهی من فدات شم تولد امسالتم مجازی گذشت اما یال دیگه شوهرمی و هیچ وقت ازت جدا نمی شم و همیشه کنارتم بی نظیرم البته الانم فکر و ذهنم پیش تو.خدا تو رو آفرید و موقع اومدن بهت گفت برو چون چند سال دیگه یه دختر رو زمین بدون تو نمی تونه زندگی کنه برو پشتش باش و با هم قشنگ و شاد زندگی کنید و به بنده هامم فکر کنید و بهشون کمک کنید.ایشالله یه روز واسه بچه های بی سرپرست یه جا تولد بگیریم و با هم شاد باشیم.تو دنیای بزرگا نمی تونم عشقمو بهت اندازشو بگم به اندازه ی همون 10 تای بچگی عاشقتم بدون پلاس آخه یه بچه نمی دونه پلاس چیه. 

ا ا ا ا کجا می بریم کمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک چه شبی باشه تا صبح Smilehaa

Smilehaa  Smilehaa

http://s1.picofile.com/file/6395318908/cat12.gif
http://s1.picofile.com/file/6396723338/wink14.gifhttp://s1.picofile.com/file/6396724344/wink15.gif









http://s1.picofile.com/file/6396723338/wink14.gifhttp://s1.picofile.com/file/6396724344/wink15.gif









http://s1.picofile.com/file/6396723338/wink14.gifhttp://s1.picofile.com/file/6396724344/wink15.gif









http://s1.picofile.com/file/6396723338/wink14.gifhttp://s1.picofile.com/file/6396724344/wink15.gif









تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
پیشی شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام عشقم.
ممنونم عزیزم قربونت برم من خیلی قشنگ بود.
الهی دورت بگردم همیشه پشتت وایسادم
دوست دارم بهترین بهترین هام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد