دوست دارم.دارم میاما.ایشالله

             

ممممممممممممماچ.زندگی بهتر ازین نمی شه زندگیییییییییی.لای لای لا لای لای.کلی بقچمو بستم که خدا بخواد بیام.صبح زود پاشدم مثل گل باز شدم.دست و صورتم و شستم.پیشیم هنوز خواف بود.حس کردم دیشب دیر خوابت برده هستی من.رفتم خرما خریدم و اومدم نشستم به رنگینک درست کردن.بعدم که ناهار خوردم و آردش و بو دادم.تااووزه تعلیم شیره ی شکر درست کردنم دیدم.کم کم دارم کارا رو از مامان می گیرم تو زندگیم را بیوفتم انشالله.ساعت ۲۰ دقیقه به ۱۲ بود که بیدار شدی جیگرم.قربونت برم من.اون موقع دستم تو رنگینک بود زنگ زدم ور نداشتی.بعدش زنگ زدم کلی با هم حرف زدیم.از برنامه هامون گفتیم.واااااااااای دل تو دلم نیست بپرم بغلت.الان تو انجمن کلی ذوق در کردم از خودم.هستی من می دونم الان داری با دقت کاراتو انجام میدی.به کارات برس فدات شم منم همین و می خوام.به نسیم اس ام اس دادم احتمالا بریم عصر به دستور سرورم کفش بخریم و البته سفارش مامان.می خواستم همین و بدم درست کنم گفتی بخرم.چشم می ذارم حساب همون کادوی روز زن.اون روز بهم گفتی چی می خوای بگیرم واست.گفتم تو خودت بزرگترین نعمت و هدیه ی زندگیمی به خدا یه شاخه گلم کافیه واسم.گوش ندادی.الان دیگه این و می خریم که نیاز هم دارم.دوست دارم همیشه همین باشه اون چیزی رو که نیاز داریم بخریم. 

پیشی نظرت تو گفت گو رو که گفتی شادیم و خیلی دوست داشتم کلی ذوق کردم.دوست دارم.پیشی من و درست کن.اگه دیدی جایی دارم افراط می کنم بگو.من از تو خیلی حرف شنوی دارم خیلیییییییییییییییییییییی.خیلی هم دوست دارم.بهت افتخار می کنم خدا جونم می خوام داد بزنم مرسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی یه فرشته بهم دادی.دوست دارم بی نظیر من.تکیه گاه من.

نظرات 1 + ارسال نظر
پیشی منتظر چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام فردات شم
منتظرتم بیای محکم بغلت کنم
اخ که دل تو دلم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد