خوبیات تمومی ندارن فرشته ی من

                         

 

مممممممممممممممممممممممممماچ الهی من فدای شوهرم بشم که الان خوابه و منم زود می دو ام می رم تو بغلش خواستم قبلش بیام اینجا باز از خوبیات بگم. از آروم کردنات از فرشته گریات که تمومی نداره هستی من.امروز سر همون قضیه کاری اعصابم خیلی خورد بود کلی جیک جیک کردم اما تو با حوصله به همه ی غرام و جیک جیکام گوش دادی و راهنماییم کردی آرومم کردی.مرسی فرشته ی پاک من خدایا شکرت.کمکم کن کنار این فرشتت که فقط واسه من فرستادیش زمین به کمال برسم.دوست دارم زندگیم. 

خب دیگه بیام تو تخت سینه چاکت بشم 

                        

.آخ جون چند روز دیگه باز تو بغل همیم انشالله.  

نظرات 1 + ارسال نظر
یه عاشق یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ

خوش به حالتونمن و شوهرم از هم دوریم من عاشق تو بغل خوابیدن شوهرم هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد