جوجو هر کار کرد واسه پدر بزرگش بود

 

ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ قربونت بره جوجو من که کاری نکردم. انقدر همه چیز ۱ هو شد که نشد بیام اینجا تسلیت بگم فرشتم ببخشم. 

 آقا جون مثل پدر بزرگم بود شاید عزیز تر چون تقریبا بچه بودم که بابا بزرگمو از دست دادم یکی شم که 2 سالم بود اما واقعا آقا جون و دوست داشتم و هر کاری کردم واسه آقا جون بود که انشالله راضی باشه.می دونم هستی من می دونم تلخه اما 1 لحظه فکر کنی روش میبینی هیچ کس نمی مونه همه می رن 1 زود تر یکی دیر تر اما آخرش می ریم کنار هم دوباره آخر آخرش همینه.آقا جون مسئولیتاشو انجام داد 1 سری هم اونجا داشت که بره انجام بده ما هم اینجا باید مسئولیتامون برسیم.همه لطف دارن.همیشه هم به من می گن شوهر و مادر شوهر عالی داری و منم تایید می کنم حتی می گم شوهرم از من تو خوبی و مهربونی بهتره.دوست دارم فرشته ی من.مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ
امروز خانوم باهوش می گفت من خیلی واسه بابام گریه می کردم 1 بار اومده بود تو خواب یکی از همسایه هامون گفته بود بهشون بگو من اینجا دارم زندگیمو می کنم و زندگیم کاملا تفکیک شدست.شما با ناراحتی و گریه هاتون دارید عذابم میدید دست بردارید و زندگیتون و بکنید من هم زندگی کنم.پس بهتره همیشه جای ناراحتی و گریه قرآن بخونیم و خیرات بدیم تا کمکش کنه.1 معجون خوشمزه درست کردم واسسسسسست کلی مقویییییی قربون شوهرم برم من دیگه کم کم بیا بخوابیم که من امشب بخوای نخوای می خوام. 

                                  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد