واپسین ساعت های سال 90

سلام جوجوی من

الان حسابی سرت شلوغه ها

یادته گفتم الان که به هم رسیدیم دیگه این ورا پیدات نمیشه؟

گفتی نه من همیشه میاد ارسال میذارم بعدا میشه کلی خاطره؟

گفتم نمیای عزیزم. حالا دیدی خیلی کم میای و سر میزنی؟ دیدی چقدر خوب میشناسمت عزیزم؟

اینبار بهت نمیگم ارسال گذاشتم ببینم خودت کی می فهمی

امروز عصر رفتیم سر خاک آقاجون براش سبزه بردیم سنگ مزارش رو خوب شستیم 4 تا گلدون گل از گلهایی که خود آقاجون کاشته بود رو بردیم کاشتیمش تو گلدون بالای مزارش.

هنوز هم بعضی وقتا دنبالش می گردیم.

امروز مادر خونه ما بود خواستم بگم پس آقاجون کجاست یهو حرفم رو خوردم.

امیدوارم سال 91 برات سال خوب و سرشار از موفقیت باشه عشق من.


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ

مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ تسلیم تسلیم زندگی من.اینکه تو من و از خودمم بهتر می شناسی شکی نیست اومدم خاطره ی 19 و بنویسم که باز نشد فردا صبح کارم.انشالله خدا توفیق بده فردا می نویسم همه کسم فرشتم.می پرستمت.با همه ی وجود دوست دارم نیمه ی دیگه ی وجود من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد