جشن تو جشن تموم خوبیاست تولدت مبارک عشقم

کلللللللللللللللللللل هورا همه دست سوت آها 

 شکلک های محدثه


ای جونم بلههههههههههه امروز تولد عشقمه.تولد یکی یه دونم تاج سرم همسر عزیز تر از جونم. کسی که جونم می ره واسش هوراااااااااا.نبینم کسی ناراحت باشه یا اخم کنه ها امروز همه باید بخندن و شاد باشن.آخه فرشته ی من به دنیا اومده همچین روزی آخ قربون قد و بالات بشم من مرد افتاده و پخته ی من تکیه گاهم.خدا می دونه چقدر خوشحالم و ذوقتو دارم.امروز همه چیز به نام تو و برای تو عشقم هر چیزی که اتفاق می افته همه ی حادثه ها ی خوب.هورااااااااااااااااا.امسالم نشد کنار هم باشیم بی نظیر من اما قلبامون پیش همه عزیز ترینم بازم 1 جشن مجازی. قبلش دوس دارم بدونی که چقدر واسم مهمی و ارزش داری و همه کسمی.چقدر دوست دارم و می خوامت و خاطر خواتم.بدونی که همه جور و همیشه کنارتم.بدونی قلبم واسه تو می زنه همون قلبم که 2 سال پیش زدیش به نامتو و سلطانش شدی.همونی که هر سال روز تولدت کادو پیچ می شه درسته هر سال کهنه تر می شه اما عاشق تر می شه هاااااااااااا.

خب حالا بزن بریم سر جشن اهااااااااااا قر قر قر نبینم کسی نشسته باشه هااااا 

 

 

حالا اشک شادی شمع و نگاه کن که واست می چکه چیکه چیکه کام همه رو بیا شیرین کن بیا کیک و ببر تیکه تیکه

 چ

 

همه جمع شده اند دور تو امشب گل بوسه می دن که بچینی (عسل فقط مال منه هاااااااااااا)



 

در جشن تولدت عزیزم همه انگشترن تو نگینی.

 

نگا کن هدیه ها رو نگا بادکنکا رو همه رنگ و وارنگی عجب شب قشنگیییییییییییییییی



 

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

تولدت مبارک عشقم.عمرم همه کسم زندگیم 1 عسسسسسسسسسسسسسسسلللللللللل

انشالله 120 ساله بشی و کنار هم سالم و خوشحال و خوشبخت باشیم عشق من.با 2 3 تا کوچولو موچولوی خشکل که کنارمون باشن

دوس دارم داد بزنم 

می خوامتتتتتتتتتتتت دلم واست تنگ شده عشقققمممممممممممممم































نظرات 1 + ارسال نظر
گل سرخ شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ب.ظ

مبارک باشه .. هم تولدعشقت هم مراسم ازدواجتون ایشالا پای هم پیر بشید... مواظب باشید که زندگی عاشقانتون بخاطر چیزهای بی خودی به خطر نیفته :) موفق باشید

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد