شب تنهاییم

رفتی و روح رو از خونه مون بردی

3 روز زندگی جدیدمون رو تو خونه خودمون شروع کرده بودیم که مجبور شدی 3 روز تنهام بذاری. جدا شدن ازت سخت ترین جدایی زندگیم بود.


همش دارم این آهنگ رو گوش میدم که اون روز وقتی داشتی واسم شام می پختی بهت گفتم آهنگ تقدیمی هست.


یه چیکه شادی یه مشت ستاره


یه دل که هیچ وقت آروم نداره

ما با همینا خوشبخت و شادیم

ما حک شدیم تو برگای تقویم

بخند عزیزم فردا تو راهه

حلقه ای از نور تو دست ماهه

بخند عزیزم شب غرق رازه

پنجره های خوشبختی بازه

می خوام تو چشمات اشکی نَلغزه

جوری بیام که برگی نلرزه

بذار که قلبم پیشت بمونه

تا دنیا شکل رویاهامونه

به فکر اینم که غم بمیره

چیزی نگم که دلت بگیره

با تو رو ابرا قدم گذاشتم

من آرزویی جز تو نداشتم


دوست دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
جوجو دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ب.ظ


الهی من فدات بشم . تو هم روح زندگیمی عشقم.تو هم شور و انگیزمی و نباشی انگار هیچی نیست.دل منم گرفته و واست تنگ شده تاج سرم.انشالله زود زود تموم.1 روزش که رفت فردام زود می گذره.
منم دوست دارم امیدم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام

سلام

گل سرخ یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ

پس چرا دیگه از خاطراتتون نمیگید؟؟طوج خوشبخت

سانسوری زیاد داره :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد