یادم تو را فراموش

جوجو خانم دیروز سالگرد نامزدیمون بود یادت رفت.

سالگرد عقدمونم که یادت رفته بود.

فقط سالگرد عروسی یادت بود.

میدونم ذهنت درگیره میدونم مشغله فکری داری اما هیچ غذری پذیرفته نیست خاااااانم!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
یاسمین یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام. وقتی وبلاگتونو اتفاقی پیدا کردم خیلی برام جالب بود.
تمام مکالمات شما دو نفر، عینـــــــــــــــــــــــاً مثل حرفای من و کسیه که از جونمم بیشتر دوستش دارم.

خوشبحالتون که به همدیگه رسیدین و خداروشکر مال هم شدین.
برای منم دعا کنید
خیلی همدیگرو دوست داریم
با دلای پاکتون برامون دعا کنید که ما هم بالاخره روزی مال هم بشیم

راستی میشه بپرسم چند سالتونه ؟
هم آقای پیشی و هم جوجو خانوم

انشالله همیشه در کنار هم عاشق و شاد باشید

یاسمین یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام. وقتی وبلاگتونو اتفاقی پیدا کردم خیلی برام جالب بود.
تمام مکالمات شما دو نفر، عینـــــــــــــــــــــــاً مثل حرفای من و کسیه که از جونمم بیشتر دوستش دارم.

خوشبحالتون که به همدیگه رسیدین و خداروشکر مال هم شدین.
برای منم دعا کنید
خیلی همدیگرو دوست داریم
با دلای پاکتون برامون دعا کنید که ما هم بالاخره روزی مال هم بشیم

راستی میشه بپرسم چند سالتونه ؟
هم آقای پیشی و هم جوجو خانوم

انشالله همیشه در کنار هم عاشق و شاد باشید

سپاس
امیدوارم شما هم به هم برسین
27 , 29

زهرای سعید دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:56 ب.ظ http://love-h-somuch.blogfa.com

لیلای بی مجنون چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:07 ب.ظ

خوشبحالتون...
قدر همو بدونین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد