شروع روزهای خوب

یعنی باور کنم شروع روزهای خوب رو؟

امیدوارم این آرامش موقتی نباشه

نظرات 1 + ارسال نظر
آمنه دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام - وبلاگتون یک جور دفتر خاطره تک و نابه
اولش فقط عشق یک دختر جوون به مرد زندگیش
بعد عشق یک زن به همسرش
درست اواسطش برعکس میشه -عشق یک مرد به همسرش
و اخر
.
.
.
یک اتفاق تلخ
من ازدواج نکردم و از ازدواج میترسم
برادر منم مشکل شمارو پیدا کرده بود ولی طلاق گرفت
اما دختر خالم ... با وجود اینکه نتیجه خیانت شوهرش یک دختر بچه بود باهاش موند.
خیلی خوبه که همسرتون رو بخشیدین
شاید الان که زندگیتون خوب شده دوست نداشته باشین این قسمت ها توی خاطراتتون باشه یا اصلا کسی راجع به این موضوع ها باهاتون حرف بزنه -با تمام وجود برای خوشبختی و رسیدن به همون زندگی عالی قبلیتون دعا میکنم

ممنونم ... منم برات آرزوی موفقیت و خوشبختی دارم... سعی کردم ببخشم اما ته دلم همیشه زخمی هست . ... زخم ها خوب می شوند اما خوب شدن با مثل روز اول شدن فرق دارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد