بعضی رفتار ها فراموش نمیشن هیچ وقت.

وقتی دوباره به انحراف کشیده شدی ولی اسمش رو گذاشتی احساس خاص ازت نا امید شدم.

کدوم زن متاهلی که به شوهرش تعهد داره به خودش اجازه میده عاشق معلم کنکورش بشه که اونم 7 سال ازش کوچیکتره؟ تازه اسمش رو هم بذاره احساس خاص. نشانه ای از خدا. این رو به هر کسی بگی اسمش هرزگی و بی بند و باری هست.

تازه خونه اون اصلا  توجهی بهت نداره و اهمیتی نمیده.

بعد بخاطر بی مهری هات توجیه میاری ولی خدا که هست.

واگذارت کردم به خدا و هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت نمی بخشمت.

نمی بخشمت بخاطر بازی با  احساس من

نمی بخشمت بخاطر دروغ هایی که گفتی

نمی بخشمت بخاطر سو استفاده از صداقت و اعتماد من.

احساسم از عشق پاک و صادقانه بهت دچار تغییرات زیادی شده. دارم ازت متنفر میشم. بخاطر پسر 3.5 ساله مون نمی تونم ازت جدا شدم اون به در کنار هم بودن ما نیاز داره. بچه مون یه پسر خاص هست با شرایط خاص. بزرگ بشه باید مامانش رو بشناسه.

خدا ازت نگذره که زندگی من رو جهنم کردی با نگاه به اصلاح متفاوت خودت به آدم ها نگاه زهر آلود و هرزت. حالم ازت به هم می خوره.

هیچ وقت بخاطر استرس هایی که بهم وارد کردی حلالت نمی کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 12:51 ق.ظ

ازین نوشته رو که اتفاقی خوندم تقریبا ۶۰_۷۰٪ مطالب بلاگ رو خوندم.عجیب بود.
چقدر اون اولا لذت بردم.چقدر الان مخم داره سوت میکشه.راستش نمیدونم چی میتونم بگم.خدا کمکت کنه شرایطت به بهترین و آسانترین شکل ممکن درست بشه.
اما نگران فرزندت شدم.اگه ممکنه فارغ از هر مساله ای پیگیری کن.اگر اوتیسم باشه ،اوتیسم سن طلایی درمان داره.و الان دقیقا تو سن طلایی هست.حتما پیگیری کن.
من الان دو نفر دوست دارم که اوتیست هستن ولی تو همون سن درمان شدن و الان کاملا زندگی نرمال دارن فقط یکسری ملاحظات دارن.

صنم دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 09:42 ق.ظ

عجب شرایط پیچیده و کلاف در هم تنیده ای شده
مخصوصا برای شما که ام اس دارید استرس براتون سمه خالصه
پسرتون هم که داره شخصیتش شکل میگیره فوق العاده نیاز داره که محبت ببینه
مشاوره حرفه ای شاید بتونه روابطتون رو بهتر کنه ولی باید تلاش و تعهد و پیگیری و البته کفش آهنینی که از هر دو طرف داشته باشن.
اگر شیراز هستید کلینیک دکتر محمد مظفری پیشنهاد من هست ضرر نمیکنید.
این راه رو هم امتحان کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد