ازم خواسته پیام ندم.

مینا ازم خواسته پیام ندم

عجیب در برابرش خلا سلاحم 

منم نت رو خاموش می کنم پیام میدم. بعد پاکش می کنم و نت رو روشن می کنم. اینجوری حداقل تو خیال خودم باهاش حرف زدم.

این مدتی که تو باهام اینجوری برخورد کردی و احساسی بهم نداشتی خیلی ها سعی کردن بهم نزدیک شن چه دنیای مجازی چه واقعی. هر چند نمی دونستن بین ما چی هست اما همیشه بودن کسانی که چراغ سبز نشون میدادن. به هیچ کس اجازه ندادم بهم نزدیک شه به قلبم راهش ندادم. بقول مینا من خلأ احساسی دارم ولی هیچ کس نتونست بیاد تو قلبم . ولی مینا. لامصب اومد قلبم  رو زیر و رو کرد بدون اینکه اختیاری داشته باشم. 

فک کنم وارد یه حمله جدید ام اس شدم. سه روزه پای چپم بی حس شده و ضعف داره. سه روزه مینا ازم خواسته پیام ندم.







نظرات 1 + ارسال نظر
بهناز سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:38 ق.ظ

چرا نمیرید مشاور
آخه چرا ایجوری زندگی رو بهم تلخ و تلخ تر میکنید
بهترین کار پیدا کردن راه حل، نه سخت کردن زندگی...
کاش میشد با هم حرف بزنید حداقل به عنوان دو نفر که یه زمانی دیوونه هم بودن
نه مثل دو تا دشمن وسط میدون جنگ.

الانم جنگی نیست . بهش میگم جدا شیم همین . میگم نمی تونم ببخشمت. نمی تونی فراموش کنم چند ماه به یکی پیام عاشقانه می‌دادی. اینقدر دروغ میگه که حتی نمی تونم دوست دارمش رو هم باور کنم. جنگی در کار نیست دیگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد