شروط من برنامه های تو

من شرط گذاشتم برگردی و زندگی آن رو درست کنی. جبران کنی.

 خونه ات به هم ریخته نباشه. گوشه گوشه خونه لیوان و قاشق و ظرف نباشه.

گفتم وقتی من خونه نیستم بساط درس رو پهن کن وقتی اومدم جمع  کن که کلا من نبینم. به هم میریزم ببینم کتاب و جزوه هات رو.

تو میگی من ناخنم رو می کارم دماغم رو عمل می کنم  سینه ام رو لیفت می کنم  موهای بدنم رو لیزر می کنم  می خوام شروع کنم به تدریس زیست. کلاس آنلاین ورزش برم . کلاس آنلاین زیست برم.جالبه چطوری میخوای تدریس کنی که خودتم هنوز کلاس میخوای بری.

تو برنامه هات چیزی از جبران گذشته نبود. فقط اجرای اهداف شخصی خودت بود


نظرات 3 + ارسال نظر
سهیلا پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 05:37 ب.ظ

به هم فرصت بدید شاید تغییری حاصل بشه
آدما مثل هم نیستن فرصت بدید.

همین کار رو کردیم. اما من پر از زخم هستم پر ازدرد

روژین یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 10:09 ب.ظ

جوجو به وبلاگ سر میزنه؟

نمی دونم. فکر نمی کنم .یه بار آمارش رو گرفت گفتم من هنوز می نویسم.

روژین دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 11:05 ق.ظ

بهش توصیه کنید سر بزنه و مطالب رو از اول بخونه. مطمئنم اگه بخونه یه اتفاقات خوبی میفته واستون.
براتون آرزوی حال خوب رو دارم.

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد