صحبت های من با مشاور

من به مشاور گفتم که از کیفیت زندگیم راضی نیستم.

با این وجود که گفت می خوام برگردم و جبران کنم هیچ چیزی تغییر محسوسی نداشته. رابطه کاملا سرد هست و هیچ جمله عاطفی رد و بدل نمیشه. گفتم که من اینقدر ضربه خوردم که به هیچ عنوان نمی تونم شروع کننده تغییر باشم. وقتی می‌بینمش در بهترین حالت احساسی ندارم وگرنه پر از خشم و نفرت هستم. 

اونم به نظر نمی خواد رابطه رو بهبود بده و با همین شرایط دوست داره پیش ببره.

حتی در مورد مسائل جنسی پرسیدم. گفتم رابطه جنسی ما از نظر کمیت اکی هست اما از نظر کیفیت بسیار ضعیفه. انگار من فقط میخوام تخلیه شم همین. در سکوت کامل انجام میشه. هیچ رضایتی بعدش وجود ندارد. چیزی که قبلا کاملا حس میشد .

حتی دیشب وسط رابطه برای اولین بار حرف زد اما چی گفت. گفت می دونی چرا چشام رو می بندم؟ گفتم چرا؟ گفت چون وقتی می‌بینمت یاد تحقیر و توهین میفتم

نظرات 1 + ارسال نظر
حسام چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 03:53 ب.ظ

یکیتون باید قدم اول برداره و قصدش هم درست کردن این رابطه باشه.
ببخشید میگم ولی فک میکنم شما همو دوست دارید ولی هر دو از هم کینه شدید دارید که باید درست بشه وگرنه فک نکنم یه زوج همدیگرو دوست نداشته باشن باز با هم رابطه زناشویی داشته باشن اونم بعد از چند سال زندگی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد