ماموریت

من جمعه هفته گذشته مجبور شدم یه ماموریت فوری برم کرمان

قلقلک شدم  و یه عکس از خیابون استوری کردم.

مینا پیام داد کرمانی؟

گفتم آره.

گفت کجایی گفتم کجا هستم.

می دونستم مینا هم کرمان هست. کلا دوست نداشتم برم این مأموریت رو. ولی مجبور بودم.  خلاصه کلی با مینا چت کردم. از اینکه چی شد که من اون رو رها کردم و اون چکار می کنه و ...

گفت از یکی خوشش اومده و باهاش در ارتباط هست. من خوشحال شدم اون بعد از ۱۲ سال بالاخره تونست به یکی علاقه مند بشه.

واقعا دختر دوست داشتنی و زیبایی هست. یکم از گذشته گفتیم. اون از خواستگار هاش می گفت که بخاطر عدم اعتماد به پسرا رد می کرد. بهش گفتم به این یکی اعتماد کن. یکم راهنماییش کردم.

دیدارمون مشکلی رو حل نمی‌کرد برای همین نه من نه اون پیشنهادی برای ملاقات بعد از ۱۲ سال ندادیم. به هر حال منم متاهل هستم و متعهد به تاهلم. اما مینا عشق اول من بود فراموش شدنی نیست هرچند یه زمان خیلی کمرنگ شده بود. بعضی وقت ها میگم ازدواجمون خیلی احساسی بود و بیشتر احساس از طرف همسرم بود ولی عشقی در کار نبود. شاید مینا تنها کسی بوده که عشق رو باهاش تجربه کردم .

بگذریم.

از کرمان برگشتم و سرما خوردم. از یکشنبه تا چهار شنبه قرنطینه بودم و تمام علائم سرماخوردگی رو پیدا کردم. تست کرونا دادم و امروز جوابش منفی شد. پسرم رو ۷ روزه ندیدم چند بار تصویر فقط.

الانم خونه تنهام . جالبه همسرم خیلی رغبتی به برگشتن نداره. میگه یا فردا یا پس فردا میام اونم تحت فشار مامانش هست وگرنه همونم نمیومد. وقتی این رفتار رو می بینم کلا ناامید میشم. وقتی من تصویری زنگ میزنم دو دقیقه ای میخواد خداحافظی کنه. میگم  صبر کن میخوام ببینمتون هر دو تاتون رو.

خب باید متوجه این چراغ سبز ها باشه.

من حس می کنم مشاوره ای که داره برای شخصیت خودش انجام میده برای زندگی ما خوب نباشه. 

رفتار بدی باهاش نداشتم اما اون برخوردش خوب نیست .سرد هست.

نظرات 3 + ارسال نظر
یکی هستم پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 07:56 ب.ظ

احسنت به شما و مینا بارک الله پسر که مینا رو تشویق به تاهل ...

آرتا دخت جمعه 14 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 08:35 ب.ظ

ادامه دادن این رابطه فقط هدر دادن زمانتون و آسیب زدن به خودتون و تاوان این آسیبها رو هر دو تون تو آینده میبینید چون دو تایتون فقط دنبال ایراد گرفتن از همین و هیچکدومتون نمیتونید دیگری رو درک کنید یا سعی کنید رفتار درستی رو پیش بگیرید واقعا خسته کننده نشد براتون این همه مدت و موندن تو همچین رابطه ای

قطع رابطه آسیب بزرگی به پسرمون میزنه. اصلاح رفتار زمان لازم داره منم دارم زمان لازم رو بهش میدم.

آرتا دخت شنبه 15 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 06:32 ب.ظ

چرا شما همچیو یه طرفه میبینید اصلا شده بشینید ببینید خودتون چجور رفتاری تو رابطتون داشتی اصلا مرد محکمی بودین تو این زندگی، چرا اینقدر سعی میکنید برای خودتون دلسوزی کنید به نظر من ادامه دادن این رابطه بیشترین لطمه رو به پسرتون میزنه که جلوش به هم دیگ بی احترامی میکنید من مقصر اصلی رو خودتون میدونم چون با توجه به چیزهایی که نوشتین فهمیدم خیلی جاها ضعیف عمل کردین و خودتونم پایبند این زندگی نبودین فقط از رو وابستگی کنار هم موندین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد